Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

недеља, 1. новембар 2015.

#JA IMAM SVOJ CILJ,A VI?

                                      "Cilj nije dovoljno veliki ako vas pomalo ne plaši."

          Novi mesec,novi počeci,novi ciljevi,nove prilike...
Verujte u sebe i uzdajte se u svoje sposobnosti.U životu možete sve,samo ako dovoljno želite,uložite svoje znanje ,vreme i čvrsto verujete da to možete.
         Ne postoji cij koji se ne može ostvariti i do kojeg se ne može stići. Nakon što zamislimo svoj cilj,potrebno je da u svom umu zacrtamo put ka ostvarenju istog i pritom ne gledjući ni levo ni desno.Sve sumlje i strahove treba strogo isključiti,jer nikada nisu doveli do ostvarenja cilja,niti će ikada.One dovode uvek do neuspeha.Ako se sumlja u mogućnost dostizanja  nekog cilja ,onda gubimo i energiju i snagu i volju za dostizanjem istog.Onaj ko uspe da pobedi strah i sumlju pobedio je neuspeh.Naša želja čvrsto spojena sa ciljem postaje kreativna snaga .
         Kao što rekoh novi je mesec ,novi počeci,nove promene ,nove prilike.Resila sam da probam da zacrtam jedan cilj .Jer ništa nam se neće ostvariti ako ne definišemo cilj onako kako treba.To znači da cilj trba da bude jasan,merljiv,ostvarljiv,realan i vremenski odredjen.
        Ja imam takav cilj.On je jasno odredjen,zapisan,ambiciozan ali ostvariv,merljiv i ima rok za ostvarenje.Dajem sebi obećanje da ću taj cilj dostići za odredjeni period,jer sam ga jasno i precizno postavila.Osim toga imam veru u sebe i u svoje potencijale  koje posedujem,jer znam da sam ja odgovorna za sve što mi se dešava u životu.Ako imaš cilj naći ćeš i put.Krećem u ostvarenje svog cilja ,a vi?


                                       JA IMAM SVOJ CILJ,A VI?

Нема коментара:

Постави коментар