Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

понедељак, 23. јануар 2017.

~ Vi budni, a mnogi još spavaju (6700)~



   Šta zapravo to znači?

  Vi budni, a ljudi oko vas spavaju čvrstim snom, bez želje da protrljaju oči i bez ideje kako može drugačije da se gleda na ovaj jedan jedini život. Razmišljate i čudite iz te pozicije kako drugi nemaju tu potrebu da se probude i da spoznaju to što vi znate.

  To za vas ima ogromnu vrednost, jer znate znanje, kako može da se lakše i lepše živi i uživa u svakom trenu, u svakom danu i svakoj nastupajućoj godini.

  Vi takođe imate  potrebe da ukažete na to, da pokažete kojim putem treba ići, da pokažete prečice, da sklonite kamenčiće spoticanja, da olakšate da drugi dođu i lakše i brže do mesta gde ste vi i gde vam je lepo.

    Potpuno vas razumem,jer isto sam želela i ja. Želela sam da odam sve prečice, sve knjige, sve govornike, ama baš sve što je mene dovelo na put spoznaje i što je meni pomoglo na putu mog duhovnog rasta.

  Ali to nije za svakoga...

*nastavak sledi u životnom podsetniku ~MIRIS POZITIVNOG DUHA~autor Gordana Maksimović

*Tekst u celosti objavljen u  Sretna Žena Magazin...  - 23.01 2017.god.

Ne forsirajte ljude oko sebe da se promijene! Evo zašto. - Sretna Žena ...

           

Pise: Gordana Maksimovic

Ja sam Gordana Maksimovic, po vokaciji sam dipl.defektolog, master logoped, motivaciski govornik i životni trener (life coach). Sve to zajedno, čini divan sklad kako u poslovnom, tako i u privatnom životu. Inače autor sam jednog jako praćenog bloga, kao i You Tube kanala "MIRIS POZITIVNOG DUHA i facebook-stranicekoji su jako motivirajući i inspirišu me da dalje radim, objavljujem i produbljujem svoja znanja, sa željom da sve to podelim sa vama. Nadam se da ćete u svemu što pišem prepoznati moju želju, da shvatite koliko je ovaj život vredan i koliko ga možete lepo živeti. Ja živim svoju bajku i uživam u njoj. Želim vama vašu bajku, ali tu bajku kreirate vi sami. Želim vam, da vaša kreacije bude vaš izbor, da vaša životna priča i vaša realnost postane vaša bajka. Jer život zaista jeste bajka ... a mudra i pametna žena, prvo radi na sebi, da bi i ona i svi oko nje lepo živeli i uživali. 

Нема коментара:

Постави коментар