Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

четвртак, 6. април 2017.

~ Vaši komentari, moja su inspiracija ~

"Gordana, savrseni ste!
Uzivala sam u svakoj objavi,
svakom retku... Nešto lepse, životu primenjivo,
tako pitko nisam skoro videla.
Hvala Vam."....

"Vi setate po nasoj dusi...postavljate putokaze...dajete vetar u ledja!!!! Razumljivim redovima, lako je krenuti dalje... 
Svako slovo, lako za upiti i primerom u zivotu... primeniti  😇  Hvala....za svaki redak, nesebicno podaren!!!"

 "Ostanem budna do 3 po ponoci...čitam...pa se vratim ponovo. sve mi malo 😁  Plasim se da mi nesto nije promaklo!!! Veliki pozdrav i podrsku da nikad ne odustanete ... Pozdrav" Čiste Misli


  "Veliko postovanje gospodjo Maksimović Vama i Vasoj porodici. Fasciniran sam Vasim mnogobrojnim predavanjima, koja imaju bezgraničnu vrednost za drustvo. Upravo zbog toga, Vam i pisem. Ne znam čime se bavite, ali ono sto osećam da ste plodotvorni i da bi trebali biti jedan duhovni ucitelj za dobrobiti naseg drustva i celine. Mozda to i jeste... i siguran sam da unapredjenje opsteg dobra ima bezgranične mogucnosti i metode, prenošenje i širenje informativnog znanja u logičnu istinu, kroz oblikovanje životnog iskustva, što nas je zivot učio, dok su godine prolazile.  Želim Vam lično i Vasoj porodici svako dobro ovog sveta i plodotvoran razvoj u njemu."Srdačan pozdrav gos. Pavlovic

"Draga Gordana, početi dan sa zahvalnošću, uzeti život u svoje ruke, za početak promenom svog stava, a onda probati i osmeliti se i pokušati nešto novo, bolje (a svi znamo šta je dobro za nas)...i uvek sa zahvalnošću.U zahvalnosti cvetaju ljubav, radost i mir, a tu je onda i blagoslov ovenčan našom srećom. Gordana,Vaš inspirativan i divan tekst, mi je poželeo dobro jutro i dobar dan. Neverovatno je koliko vas nevidljiva ruka vodi baš tamo gde treba. Hvala Vam što postojite....."

 "Primijetila sam, bas se trudite: pisete i snimate videe, i prisutni ste na facebooku i na instagramu, dijelite savjete i pomažete ljudima da imaju bolji život, tako se uspjeh i gradi! Danijela Jokić-Vaislay


 "Draga moja, sugrađanko, BOŽANSTVENE objave imate, i redovno Vas pratim, HVALA, jer mi otvarate nove vidike, za lepši, srećni i ispunjeniji život!!!"  

"Hvala vama, zaista odmaram dušu, a i oči, čitajući vaše tekstove.   Vas lik prosto zrači nekom toplinom i dobrotom, tekstovi su ODLIČNI, sve pohvale, samo tako nastavite, svako dobro od sveg  - a, želim vašoj porodici i vama!!!   Lep i prijatan ostatak dana!!!"  Andrijana Koricanac




 "Gogo,ko ne cita tvoje objave nije ni svestan sta gubi...nije svestan koliko sebi odmaže... Savet- KRENITE SA CITANJEM, MNOGO ŠTO - ŠTA BIĆE VAM LAKŠE... GARANTUJEM..." Marina M🤗



"BRAAVOOO, BRAAVOOO, BRAAVOOO, po ko zna koji put, iskreno Vam se divim, i uvažavam sve ono što ovde objavite, al' od - a!!!  Čak šta više, slobodno mogu reći i sledeće, a to je: VOLIM VAS I PUUNOOO VAM HVALA NA SVEMU!!! "A.Korićanac   



"Hvala Gordana na ovom predivnom tekstu."L.Nedeljković

" Prekrasan tekst.Hvala od S.P.Varović

 
"Jako bih volela da vas upoznam lično.. Vi ste za mene nesto posebno,Veliki odraz mudrosti,koji me fascinira."Marijana H

"Drago moje biće!!! Koliko srce kuca u Tebi? Koliko visoko vineš ovog preko puta, tvojih redaka, nisi ni svesna!!! Ti nisi vetar u ledja, Ti si takva bura... da je nemoguce odustati pored Tebe!!!  Sve aplauze, divna damo! Kako god skuckaš slova, kako ih poredaš... putokaz je tu... "                                                                                                                                                                                                                            S, postovanjem..
"Draga Gordana,  presretna sam zbog vaše knjige i želim vam od najiskrenijeg  još puuuuuuno uspjeha u životu !!!!! Hvala vam na svakom vašem savjetu !Snježana Prpa Varović

*ovo su samo neki od komentara na kojima sam vam zahvalna............

*još jedan Vaš komentar na blogu MIRIS POZITIVNOG DUHA 
... Pročitala sam Vašu knjigu....iskrene čestitke za svaku stranu, jer svaka je vredna, poučna i mudra. Knjigu ću čuvati, nositi sa sobom i jer ona je zaista vredan podsetnik za život. Hvala još jednom Gordana i želim nastavak... i još Mirisa...
*"Hvala Vam na ovako divnoj i inspirativnoj knjizi, preporučila bih svima da je pročitaju jer će svima miris duše posle pročitane knjige biti daleko jači, snazniji i upečatljiviji, a snaga volje podignuta na veoma visok nivo... Hvala Vam još jednom divni ste..."🌹❣️🍀👌😇🙏Lejla
*Miris pozitivnog duha Gordana Maksimovic....Knjiga koja u Vama moze probuditi najlepše mirise koji pokreću.....Hvala draga Gordana Maksimovic.......👌😘❣️🌹🍀

 *.Već sam pročitala oko 50 stranica divno je.... čitala sam u jednom dahu i osetila da ste Vi moja srodna duša. Vi pišete stvari iste kao i ja dok čitam Vas kao da slušam sebe... samo što pišemo različitim stilom... ja kroz prizmu duše i ega, a Vi toplo, nezno i tako uverljivo i ubedljivo da dok Vas čitam već u glavi imam nove ideje, zelje i zamisli za svoj zivot, a tek sam na 50 stranici... Šta reći osim divni ste i jedva čekam čitati dalje... Svaka Vam Čast.... javiću se kada završim sa čitanjem💖💞😊Lejla H.

* Hvala Vam na ovako divnoj i inspirativnoj knjizi,preporučila bih svima da je pročitaju jer će svima miris duše posle pročitane knjige biti daleko jači,snazniji i upečatljiviji,a snaga volje podignuta na veoma visok nivo..Hvala Vam još jednom divni ste...🌹❣️🍀👌😇🙏
* Samo da Vam javim da mi je stigla knjiga...Divno izgleda....hvala Vam i na posveti i za pero i privezak i marker sve zajedno upakovano ima neki poseban miris koji mami, tako da cu odmah veceras poceti sa citanjem...Hvala Vam i javljam se sa utiscima uskorooo💖💖💖😘L.H
*"Gordana, svu srecu sveta Vam zelim. Usudila sam se da napisem i vise komentara... bez potpisa... Kada me stigne Vase pero... ponestane mi reči da iskažem zadovoljstvo dok živim Vaš tekst... On ne može da se samo pročita... pa zatvoriš... Vaša priča nema kraj. Vaših slova nikad dosta... Svaki redak, u momentu pretočim u zivot!!! Ljubim vas"Č.M
*"Svaka Vam čast, zaista ste dobar i pravi primer za svaku ženu, da se sve može, i deca, suprug, posao, a sada i blistava karijera pisca.  Zaista mi je puno - e, što Vam je prvi tiraž skoro, pa rasprodat, mada, ni sumnjala nisam da će biti tako, bilo je dovoljno samo da pratim Vaš blog i stranicu, i čitam vaše tekstove, pa da znam, da ćete uspeti, kvalitet i dobrota se UVEK PREPOZNAJU i PRONAĐU SVOJ PUT!!!   Svetu je potrebno više ljudi, neko kao Vi, i da, ko u čuda veruje, taj i čuda stvara, jer kao što kaže Sveto pismo, tj. Biblija, ,,PO VERI VAŠOJ, NEKA VAM BUDE'' !!!  "Andrijana K
*Gordana, Vasu knjigu koju sam toliko zelela dobila sam 28.og od Sanje. Sa posvetom. Knjigu sam procitala u jednom dahu i hvala za divnu energiju i snagu koju dajete svojim recima. Toliko toga iz tekstova primenjujem, od sada i tek cu!!! Divna.....
*"Upravo sada sam završila s čitanjem vaše knjige, draga Gordana.  Sve vreme sam imala utisak, da ste sa mnom u sobi, i da mi zapravo pričate, a ja Vas slušam, kao da sam bila na nekoj relah terapiji, al' ne za telo, već za dušu.   Čini mi se da poprilično primenjujem sve ono što je napisano u knjizi, al' uvek može više i bolje, nego što je to trenutno.  Potrudiću se da budem najbolja moguća verzija sebe, i neizmerno sam zahvalna, jer sam se, zahvaljujući Univerzumu, povezala s vama, i jedva čekam promociju knjige, jer moram doći, u znak podrške i zahvalnosti!!!   P. S. S nestrpljenjem očekujem drugu knjigu, a ova je i te kako ispunila moja očekivanja, žao mi je samo, jer nema više stranica, pošto sam je odjednom ,, progutala'' , jednostavno, od onih je, barem je to moje mišljenje, koja kad počne da se čita, ne možeš da staneš, dok ne stigneš do poslednje stranice.  Jednostavno, stalno te ,,vuče" po ,,još'' jednu stranicu, pa još jednu, i eto ga kraj.  A u stvari, taj kraj je samo jedan novi početak, lepih misli, i nekog boljeg života, još jednom, HVALA OD - A, vidimo se na promociji!!! "
Andrijana K*"Bravo!!! Veliki uspeh. Dokaz da se snovi ostvaruju. Hvala za Vasu podrsku nama i jos puno dobrih knjiga da nam priustite"🌷👄N Marković
















🍸


*... radujem Vama I Vasem prvencu Koji je meni evo u pravi cas stigao 😊. Sigurna Sam u uspeh Vas, jer negde osecam da je napisano iskreno I iz duse, a to je ono za cim vape duse Vasih citalaca, po mom misljenju. Moja dusa vapi za iskrenom porukom koja ce moj zivot uciniti kvalitetnijim I mene srecnom. Na tom sam putu. Ali da je uvek dobrodosla podska, to je neminovno. Hvala još  jednom, sa zadovoljstvom cu podeliti sa Vama utiske o delu 😊💝! Hvala I na mirazu(pokloncici koji idu uz knjigu) I on je dodatno odusevljenje zajedno sa porukom. Jedva cekam da procitam knjigu, s ljubavlju I postovanjem saljem I ja Vama zagrljaj I zelim Vam puno uspeha u daljem radu-Biljana Stankovic
* Draga Goga ,
Pronašla sam put za 
Moju tako željenu knjigu
Javit ce ti se  moja prijateljica iz Beograda koja ce mi 
Pomoći da dođem do knjige
Ona ce poslati adresu i stupit sa tobom u kontakt
Puno srdačnim pozdrava iz Poreca 
Veliki poljubac
Draga

Gordana Maksimovic Draga moja Draga,Vi ste jedno veliko srce  Bas malopre sam o Vama pričala i o Vasoj velikoj zelji da se knjiga nadje u Vasim rukama  Ko nesto zeli nadje i nacin...  Nista ne brinite knjiga ce krenuti ka Vama cim se drugarica javi. Srdacan pozdrav i zagrljaj za Vas  Gordana 
*
Knjigu sam pročitala, malo je reći da sam oduševljena 😊
Bravo za svaku napisanu reč,misao ....
Čekam nastavak 😊
Sve najbolje od srca Vam želim <3
Ljiljana P

Ovakvi komentari bude neiscrpnu inspiraciju u meni i želju da sva svoja saznanja nesebično delim sa vama.
*
-još jedan Vaš komentar na blogu MIRIS POZITIVNOG DUHA
... Pročitala sam Vašu knjigu....iskrene čestitke za svaku stranu, jer svaka je vredna, poučna i mudra. Knjigu ću čuvati, nositi sa sobom, jer ona je zaista vredan podsetnik za život. Hvala još jednom Gordana i želim nastavak... i još Mirisa...
Hvala puno, Vaši komentari su moja beskrajna inspiracija... vredno pišem nešto novo... a Vi živite i širite Miris pozitivnog duha, a ja ću se pobrinuti za još mirisa...<3 <3 <3
Gordana Maksimovic

* Ponoc je odavno prosla ali ovu fantasticnu knjigu ne uspustam.iz ruku maestralna Gordana Maksimovic hvala fantasticno je pitko pozitivno 💟💗💖👄👄💞💞💞💞Željko D
 *Draga Gordana, iskrene cestitke, knjiga je fenomenalna, pravi vodic kroz zivot, zelim Vam svu srecu i nastavite da nas kroz ovakva dela oporavljate u shvatanju da je "zivot jedinstven i lep".Sandra T
 *I konačno imam i ja primerak tvoje knjige 😉...javljam utiske kad pročitam...i da znaš da uopšte nesumnjam u tebe Milena J
*
Knjiga koju bih rado i od srca preporučila svima da kupe,pročitaju i ne da je ostave posle čitanja nego da joj se uvek vraćaju kao slatkom i umirujućem podsetniku koji budi nadu i vodi ka svetlu i onda kada u neminovnosti života nastupe oni malo tamniji dani,tada miris pozitivnog duha moze preplaviti sve vas i pokazati novo svetlo..Hvala Vam na ovako divnoj knjizi draga Gordana Maksimovic...👌💞🍀❣️ Lejla
* Zorica F; Goco,sijaš :-) :-* . Njajbolja si reklama sama sebi,za sve o čemu pišeš. Bravo!!! 👏👏
 *Draga Gordana 😊, knjiga je upravo u mojim rukama zajedno sa divnim poklončićima sa kojima je stigla 😊💝! Želim da se još jednom zahvalim I pohvalim Vasu kreativnost I originalnost, koje I same nose poruku I simboliku kroz ove predivne poklone! Srećna sam što sam imala priliku da kontaktiram sa Vama I uzivam u ovom blagu 😊💝! Hvala I svako dobro Vam zelim!
Biljana S
Hvala draga Biljana. Divno je imati ovakve čitaoce i pre svega divne ljude koji prepoznaju i osećaju autora i njegovu dušu, kao i želju autora da svoju radost podeli sa drugima, jer zna da se radost umnožava deljenjem. Radosna sam zbog objavljene knjige, zbog velike zaintetesovanosti za nju, zbog skoro rasprodatog prvog tiraža, ali čini mi se da me najvise raduju komentari mojih dragih čitaoca. Uh, samo kolko radosti... Biljana uzivajte u čitanju i još ćemo mi razmeniti po koju reč ❤️ nadam se.Veliki pozdrav Gordana❤️📖
Mnogo knjiga sam kupila,mnogo njih i dobila na poklon...ali nijedna do sada nije bila upakovana sa toliko ljubavi i paznje kao knjiga Gordane Maksimovic "Miris pozitivnog duha".
Hvala draga Goco na poklonima koje si nam poslala zajedno s knjigom 😘Verujem da ce i sama knjiga zadovoljiti moja ocekivanja. BILJANA Đ😊😘
Tanjinjos Tanjinjos Knjiga je divna Goco!  Svako je treba imati...dobro dodje kao zivotni priručnik...pogotovu kad nam se ucini da nam ne ide bas planski ...
Draga Gordana....nikada do sada nisam dobila ovakav poklon...upakovan sa toliko ljubavi i pažnje...💕😇
Hvala, hvala od srca....sve odiše ljubavlju, mirom i pozitivnim duhom....
Što se tice poklončića nemam reči....💗
Ogrlicu sam poklonila ćerki, narukvicu uzela za sebe...
Mir i spokoj je u našoj kući, puno pozitivne energije sa andjelima koji nas čuvaju...😇😇
Knjigu sam odmah počela da čitam....a danas kakav mi je bio dan na poslu, ovo je pravi melem....
Hvala, hvala za sve....
Sve najbolje....💗😇
Na stranici ću postaviti fotografije....sa predivnom posvetom!!!'💗💕😇
Nataša Đ Beograd


"Preuzela sam knjigu. Hvala na poklonima,
predivni su.💝 Imam osećaj da ce ova knjiga biti stalno uz mene i da ću je često koristiti."
Divna

  Dve knjige su stigle moji dragom osobama i u Dubai I Abu Dhabiju,tako da svi koji nisu procitali moraju se potruditi sto pre da je nabave. Izvrstan putokaz za dalji pogled i vodic kroz zivot. Sandra T
Granice za ovakvu knjigu nece nikada biti. Moramo Vas zamoliti za inspiraciju i jos neceg slicnog. Zedni smo Vaseg pozitivnog duha. Potrebni su nam. Veliki pozdrav iz Dubaia 😘.




"Draga Gordana
napokon sam dobila Vašu knjigu i tako sam sretna zbog toga. Hvala Vam na posveti, pakiranje je prekrasno, čuvat ću svaki detalj jer sve je predivno. Hvala za narukvicu,stvarno sam iznenadjena i sve skupa vrijedi puno, puno više. Osjeti se miris pozitivnog duha, a javit ću Vam se ponovo kad je pročitam... Još Vam jednom hvala na pažnji... I sretna sam što su i prijateljica i njena sestra zadovoljne sa knjigom. Posebna je kao i Vi. Želim Vam jos napisanih kjiga i želim Vam sve najbolje. Hvala, Hvala, Hvala..."
Pozdrav sa Brača.Zorana


Marija Radic ...Miris pozitivnog duha potreban i koristan SVIMA koji zele promjene i rast. Zivot tece, minuti, sati, dani. Svi zelimo zivot a tako malo ga postujemo. Zato citam Miris pozitivnog duha vecras. Sutra i svaki dan jer zelim sretan zivot  
HVALA GORDANA



"Predivno... Vas zivotni poziv je da pisete i usrecujete ljude... Predivno upakovano... predivni pokloncici... Vi ste ANDJEO...naravno da cete pratiti knjigu Miris Pozitivnog Duha po svim gradovima i drzavama u okruzenju i dalje... zelim Vam puno uspjeha i radosti "Marija,Split
 Puno pozitivne energije, motivacije, znanja, iskustva, predivnih tekstova iz kojih svi mozemo uciti...Uz druzenje s Vama tj. pracenje na fb mnogo puta si razbistrim neke pojmove i pojave koje mi se svakodnevno dogadjaju .


"Da putujeee... i jos jedna kao iznenadjenje u Dubrovnik ❤️ Knjiga Miris pozitivnog duha zaista putuje poput mirisa ❤️ zelim da dodje i dotakne sve duse zeljne rasta,razvoja,uspjeha i svega pozitivnog u zivotu. Vama draga 
Gordana obilje zdravlja, ljubavi i uspjeha u privatnom i poslovnom zivotu ❤️"
Marija, Split
Jeeeee....divna Marija❤️❤️Kako samo Miris pozitivnog duha pronalazi svoj put i divne duše... 🖐️🖐️🖐️Radujem se njihovom putovanju, tako ću ih lepo i sa puno ljubavi pripremiti za put... ❤️Hvala Marija na lepim željama ❤️što i ja Vama od srca želim.Čujemo se 

❤️


...."Nije bitno koliko ce novaca doci knjiga sa postarinom. Ja zaista zelim Miris Pozitivnog Duha, a ne znam nikoga sa Vasih prostora..."
Marija R
...ko nešto u životu želi, zaista sve prepreke, a bude ih,... sigurno nestaju... Knjiga Miris pozitivnog duha, uskoro putuje u Split ❤️
Hvala draga Marija ❤️

"Draga Gordana, procitala sam vasu divnu knjigu i super ste to sve obuhvatili i sada samo treba primenjivati i uzivati u zivotu. Hvala vam sto ste obogatili nase zivote i dali smernice za srecniji zivot. Dobro kazete da je to prirucnik kojem se cesto treba vracati i podsecati se ...
Drago mi je sto ste srecna zena i sto ste zadovoljni sobom, svojom porodicom i sto sirite pozitivan duh i miris i kamo srece da je vise takvih. Posebno je lepo kako s ljubavlju upakujete svaku vasu knjigu i sitnice cine zivot lepsim i hvala vam na tome...
Hvala jos jednom na brzoj isporuci i puno uspeha i u zivotu i u daljem radu od srca !!!"
Ljubica Z 

Predivan text draga Gordana...ono sto je u Vašem umu nekada bila samo ideja sada je prekrasno delo koje je mnogima inspiracija i put u ostvarenje sopstvenih ideja..Hvala Vam za istrajnost na Vašem putu čiji je plod jedna ovako divna knjiga..Sve pohvale👑😚😚💕💕💕💖👍👍👍💞


Uzivaj te u vasem snu sto ste ga ostvarili i da vam se svaki vas san budući ostvari to vam od 💖zelim... Jer ste tako divni i pozitivni i drago mi je da vas poznajem i imam za jednog divnog prijatelja.... 💝💝💝💝💝💝💝💝



 Inspiraciju za pisanje pronalazim u vama, vašim željama, u vašim komentarima, u porodici, kod rođaka, prijatelja, u svemu što me okružuje i tek sada sam svesna inspiracije koja je svuda oko mene i koja je, mogu vam reći, neiscrpna. Zahvalna sam vam na tome, zahvalna sam na svakoj ideji koja se javi i na mojoj spremnosti da o tome pišem.
      Radujem se mojim citaocima, dušama koje prate putokaze i idu putevima kojima je nekad lakše, nekad teze, ali naravno uz Miris pozitivnog duha svaki put vodi samo napred.  HVALA 
  Divno je kada znam, osećam, a vi to u komentarima i kažete, da moje reči doprinosite da se vaši životi menjaju na bolje, da se budite i uzimate odgovorno svoj život u svoje ruke, da dobijate snagu i volju da svesno koračate kroz život i uzimate ono što vam pripada i još mnogo toga, onda zaista budite u meni neopisivu inspiraciju i želju da još pišem i da nesebično delim sa svima vama.
                                              





                                             Moja inspiracija





    Inspiraciju za rad na sebi i želju da svoja saznanja podelim sa drugima nalazim u svakom danu, u lepoj muzici, dobroj knjizi i pozitivnim ljudima.
     Inspiracija su mi moja divna deca, koja me podstiču da iznova mnogo učim, radim na sebi i razvijam se, kako bih ovaj život učinila bogatijim, kako bismo bili zadovoljni i pre svega srećni.
     Inspiracija mi je i moj životni partner, koji je ljubav mog života i koji me prihvata i voli onakvu kakva jesam i koji voli svaku moju reč i verno me prati i uči na našem putu pozitivnog duha.
    Inspiraciju za pisanje pronalazim u vama, vašim željama, u vašim komentarima, u porodici, kod rođaka, prijatelja, u svemu što me okružuje i tek sada sam svesna inspiracije koja je svuda oko mene i koja je, mogu vam reći, neiscrpna. Zahvalna sam vam na tome, zahvalna sam na svakoj ideji koja se javi i na mojoj spremnosti da o tome pišem.
     Svet bi bio mnogo bolji kada bismo svi radili prvo na sebi i sopstvenim razvojem bili primer drugima da uvide da sve može drugačije. Ja to radim... a vi?

                                                 Inspiriši... dalje... 






nastavak sledi u knjizi -MIRIS POZITIVNOG DUHA-autor Gordana Maksimović

Нема коментара:

Постави коментар