Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

уторак, 22. јануар 2019.

01. Živim i širim Miris pozitivnog duha





Od danas počinje moj novi serijal i realizacija mog autorskog programa:
ŽIVIM I ŠIRIM MIRIS POZITIVNOG DUHA.

Dobro došli, dragi moji prijatelji, na kanal Miris pozitivnog duha.

Jedan od mojih zapisanih ciljeva u ovoj Novoj godini je i moje redovno javljanje vama, kako putem mojih motivirajućih poruka i objava,na mom fb profilu Gordana Maksimović, tako i putem video snimaka na određenu temu na mom you tube kanalu MIRIS POZITIVNOG DUHA-Gordana Maksimović

I do sada ste mogli da pratite moje motivacione priče, na blogu Miris pozitivnog duha,

u raznim on-line časopisima, ali sada je moj cilj da vam se I četri puta mesečno obratim u video snimku, u cilju da vas još više motivišem, ohrabrim da donesete odluku da krenete na put promene.

Moram vam reći još i ovo, rad na sebi je doživotan rad i doživotno putovanje,

na tom putu potrebno je da vas neko ili nešto inspiriše da na tom putu i istrajete.
Ja se iskreno nadam da će moj blog, moji video snimci kao i knjiga Miris pozitivnog duha,
biti dovoljno inspirativni da na tom putu i istrajete.
Mnogi koji su pročitali moju knjigu, poslali su mi divne poruke, da ih je knjiga pokrenula,
probudila uspavane želje, da su poželeli da rade na sebi... ali to nije dovoljno, svoju želju morate pretvoriti u cilj, potrebno je pokrenuti se i napraviti prvi korak. Moram vam sada otkriti jednu malu tajnu, taj prvi korak je najteži, ali zato svaki drugi je mnogo lakši i to je tajna svakog uspeha,
to je tajna svakog sna, to je tajna moga sna.
Knjiga Miris pozitivnog duha je životni podsetnik, mnogo toga što u njoj piše vi znate,
ali to nije dovoljno, to što znate, valjalo bi i da živite.
Jer mnogi mnogo znaju, ali jedno je znati, a prava mudrost je to znanje i živeti.
Zato krenite na put promene, uz knjigu Miris pozitivnog duha, i uz njenu autoricu,
takvo putovanje može biti, putovanje iz snova.
Put promene, nije uvek lak, ali sve se može kada donesete odluke i kada krenete u susret
ednom mnogo boljem i srećnijem životu. Na tom putu mogu vam biti snaga i podrška,
da se mnogo toga može, ali treba krenuti.
Rado ću biti vaš saputnik, neko ko će vam posuditi veru, dok svojim malim pobedama ne dođete do iste.
Prijavite se na you tube kanal i putovanje može da počne.
Moj kanal je MIRIS POZITIVNOG DUHA Gordana Maksimović
Serijal koji kreće baš danas,zvaće se:ŽIVIM I ŠIRIM MIRIS POZITIVNOG DUHA


Ukoliko poželite i moju knjigu, biće mi zadovoljstvo da vam knjigu upakujem sa stilom i ukusom
i naravno uz knjigu dobijate i predivne poklončiće, koje kreiram sa puno ljubavi za sve svoje čitaoce. Sigurna sam da moja knjiga Mmiris pozitivnog duha, kao i sve što putuje sa njom
do vaših ispruženih ruku, neće vas ostaviti ravnodušnim.

Svoj primerak možete naručiti slanjem poruke na fb profilu, Gordana Maksimović

Krećemo na putovanje u bolji život, uz miris pozitivnog duha.



Gordana Maksimović-autorica knjige Miris pozitivnog duha i trener za lični razvoj



 
 
Knjigu - Miris pozitivnog duha - možete naručiti i kupiti:
*putem mail: gordanamaksimovic4@gmail.com
*porukom: na fb profilu Gordana Maksimović
*porukom: na telefon:  064 44 901 08
*ako ste iz Kraljeva, knjiga vas čeka knjižari Prozor, Cara Dušana, 53
*moguće je i lično preuzimanje po dogovoru
*Knjigu iz inostranstva možete naručiti, uplatom preko Western Uniona, a ja Vam šaljem postexpresom. 

Uz knjigu, autorka svim svojim čitaocima poklanja, puno malih ali sa ljubavlju kreiranih poklonćića... a knjigu vam autorka pakuje sa puno stila i ukusa, sve to  zajedno kada dobijete neće vas ostaviti ravnodušnim. 
Mnogi pristigli komentari glase:"Gordana, vi mi niste poslali samo knjigu, vi ste mi poslali ljubav."


Takav utisak autorka je i želela, da izazove kod svojih čitaoca, jer darivanje je jedan od njenih sastojaka za srećan život.

 Da li ste i vi poželeli da u svoj život unesete  Miris pozitivnog duha?


Нема коментара:

Постави коментар