Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

среда, 17. јануар 2018.

Recept za sreću *video*

Ja imam recept za sreću i moram vam reći
                          da je odličan!

   Od kako primenjujem i koristim sve što pripada tom receptu, sve te sastojke koji se u njemu nalaze, ja živim život kakav volim i kakav želim.

   Svaki dan je nov početak, jednog divnog i ispunjenog života. Ako me pitate koji su to tajni sastojci odmah vam mogu reći da nema tajne i da ono što čini ovaj moj čarobni recept, svi vi dobro znate, ali uvek nešto zaboravite da dodate.

   Ja sam danas tu da vas podsetim i da komletiramo sve ono što sadrži recept za srećan i ispunjen život. Recept jeste čaroban jer radi i brzo se vide rezultati. Ali nema tu nikakve čarolije i magije, sve je tako jasno i logično. Možda do sada samo niste razmišljali na takav način, možda ste verovali da neki putevi nisu za vas, možda ćete posle otkrivanja ovog recepta shvatiti kako može lepo da se živi  i da se uživa u životu.

   Podeliću od srca sa Vama svoj Recept za sreću, i nadam se da ćete posle ove radionice, shvatiti da se ovaj život može živeti i kreirati onako kako volite i želite. Samo budite mudri i sve što čujete probajte i da primenite, tu je sva tajna ovog recepta. Nije dovoljno samo znati, mudrost je svoje znanje primeniti.

16.01 2018.god.                                                                                 

                                                                                                                 Gordana
 

Нема коментара:

Постави коментар