Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

среда, 24. јануар 2018.

Moja knjiga medju knjigama BONUS ZA DUŠU

 Moja knjiga medju knjigama BONUS ZA DUŠU  Antisres vodič


Nekada san u glavi, danas ponos na javi 
Miris pozitivnog duha 

Gordana Maksimović
Upravo ovom prvom rečenicom Gordana Maksimović opisuje osećaj koji ima autor kada se pojavi njegov prvenac.
– Isto tako mogu reći da sam bila srećna i onda kada se ideja da bih mogla nešto da napišem i podelim sa drugim ljudima, sva moja iskustva i saznanja stečena kroz dugodišnji rad i učenje, pojavila u mom umu, kaže – I onda kada sam uzela u ruke svoj prvi odštampani primerak, ništa se spektakularno nije dogodilo, a trebalo bi ako je sreća i uspeh samo na cilju. Ovo je primer i dokaz da je sreća u putovanju, u stvaranju, pisanju, kreiranju… i svemu onome što je pratilo stvaranje ove knjige.
Ovim malim životnim podsetnikom Gordana poručuje svojim čitaocima da su brojne blagodeti na kojima treba svakodnevno zahvaljivati Bogu i svojim bližnjima. U njoj ćete naći mnoge primere kako može ovaj život da se živi i bolje i lepše.
Iako su mi teme o kojima Gordana piše dobro poznate, uživala sam čitajući jer su pisane – na njen način. Jednostavnost i prelepe konstrukcije rečenica  odlično su štivo ne samo za početnike, već i za ljude koji su već prešli dobru kilometražu na putu svog preobražaja.
Da li verujete da je svaka greška u životu blagoslov?
Onaj ko nikada nije pogrešio, nikada nije pokušao nešto novo, kaže. Greške treba slaviti jer nas one uče kako ne treba i kako dalje.
Zašto “miris pozitivnog duha”?
Mirisi nas asociraju na uspomene, deluju pozitivno i na telo i na dušu, oslobađaju od stresa, smanjuju bol, a dokazano je da podstiču pozitivno razmišljanje. Mirisi nas očaravaju, bude i nagone na promenu. Zato autorka poziva čitaoce na samom početku knjige da krenu na put promene, na putovanje koje će trajati i koje će nam ulepšati i upotpuniti život prolazeći kroz poglavlja o zahvalnosti, šansama i prilikama, odgovornosti za sopstveni život, prihvatanju…
– I uvek mi je negde u glavi “sve što zamislite možete i da ostvarite, samo treba da znate šta želite, da svoju želju pretvorite u cilj i da krenete prema tome, da verujete da vi to možete i naravno da puno radite”. Samo se treba pokrenuti i napraviti prvi korak… svaki sledeći ide mnogo lakše. To je tajna svakog uspeha, piše Gordana.
Naravno da ne smemo zaboraviti i neuspeh koji je takođe deo tog puta. Kada padnete, dižite se, obrišite prašnjava kolena, glavu gore i nastavite dalje. Baš tada treba biti oprezan i ne odustati, jer možda ste tada samo korak do cilja. Kada je najteže, kada klonete, kada mislite da ne možete dalje, uzmite knjigu “Miris pozitivnog duha” u ruke i čitajte. Kada vas opije miris pozitivnog duha, vi ćete shvatiti da je neuspeh sa razlogom došao u vaš život i da je on  samo nova lekcija koja će vas ojačati, osnažiti, probuditi skrivenu snagu i vratiti vas na pravi put. Upravo taj pozitivni duh diže i daje snagu da se nastavi dalje i budi nadu u bolje sutra.
– Ja uvek idem ruku pod ruku sa srećom! Sreća me je i vodila, otvarala brojna vrata, jačala veru, privlačila prave ljude, otvarala prilike, pružala šanse, ali isto sreća me je i kočila da ne zakucam na vrata koja nisu namenjena meni. Čvrsto sam se držala nje, i ruku pod ruku sa mojom srećom, stigla sam danas ovde sigurna da je ovo što ću vam pokloniti vredno i vaše pažnje i vašeg dragocenog vremena i da može da vas ohrabri da istrajete na vašem putu ličnog rasta.
Rad na sebi je doživotan rad i doživotno putovanje, piše autorka.
I još nešto imajte uvek na umu: Nije potrebno mnogo da se bude srećan! Ako ste živi, pa vi ste već srećni. Sve što imate pride, čini vas bogatijim.
Gordana daje primer kako je i lepše i lakše živeti ovaj jedan jedini život.
– Živim sve što vam pišem, zato se i osećam slobodnom i odabranom da to podelim sa svima vama, kaže.
Vi već imate u sebi snage za sve što poželite, ali se plašite, napominje autorka. Gurnite strah u stranu, napravite korak napred, udahnite vazduh i recite životu da ste spremni i smeli da živite punim plućima.
Preporučila: Jasmina Stefanović
Foto: privatna arhiva
 Moja knjiga medju knjigama BONUS ZA DUŠU 
PREPORUKA - Antistres VODIČ, Jasmina Stefanović

http://antistresvodic.rs/bonus-za-dusu/knjige/
Hvala Jasmina!

KNJIGU - MIRIS POZITIVNOG DUHA -autora Gordana Maksimović,  možete naručiti 

slanjem poruke  na gmail; gordanamaksimovic4@gmail.com,

slanjem poruke u inbox na profilu ;GORDANA MAKSIMOVIĆ


                                      HVALA 
 

 

Нема коментара:

Постави коментар