Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

понедељак, 8. јануар 2018.

~Kada san postane stvarnost~




   Kada krenete na put promene, kada donesete odluke, važne, životne, onda je potrebno naoružati se pozitivnom energijom, koja vam daje snagu, moć da hrabro koračate napred, da vas strah od neuspeha ne saplete na tom putu, da vas tuđi strahovi ne pokolebaju, da vas teškoće, koje su normalan pratilac svakog uspeha, ne razočaraju i da ostanete uspravni, ponosni i puni vere da je taj put vaš i da je on vaša najbolja odluka do tada.   


       



   Shvatila sam i sama da mi je potrebna dodatna snaga, zapravo ne samo meni već celoj mojoj porodici na našem životnom putu. U životu nije uvek sve lako, brojni su izazovi i iskušenja. Treba se nositi sa njima i posle svega izaći uzdignute glave, jači i bolji. Tu neophodnu snagu sam dobijala svakoga dana radeći na sebi i svom duhovnom rastu, pišući brojne inspirativne tekstove, kako za moj blog, tako i za brojne časopise sa kojima rado delim sva svoja saznanja i sve ono što mene čini i boljom i jačom.

   Sav taj rad, a verujte mi radilo se puno, ulivao je  energiju kako meni tako  i ljudima oko mene, davao nam je snagu, volju da izdržimo i onda kada smo pomislili u jednom trenutku da ne možemo, ni više, ni dalje. Dalo nam je snage da izdržimo, ostanemo na nogama, da smirimo misli, da umirimo duh i telo, da razmislimo još jednom o svemu i da odlučimo koji su to koraci kojima ćemo dalje. 
 
   Upravo taj pozitivni duh kojim obiluju moji tekstovi, nas je osnažio, da prihvatimo stvari onakve kakve jesu, da oprostimo, da verujemo da se sve dešava za naše veće dobro, da donesemo odluku da zajedno idemo dalje, da se sa tom odlukom uskladimo i krenemo, još sigurniji, još jači i još smeliji u susret novim prilikama, da zakucamo na neka druga vrata i to baš na ona koja su namenjena nama. Jer kada se jedna vrata zatvore, ne smemo ostati predugo zagledani u njih, već odmah pogledom potražimo neka druga, jer uvek, zapamtite uvek postoji rešenje za sve probleme u životu jer oni se i ne bi pojavili da to nije tako.



 






 Kada god sam imala nedoumica, straha, sreće, talas ljubavi, nežnosti, lepote, uspeha, neuspeha, čežnje, brige... i još mnogo toga, pisala sam i svoje misli prenosila na papir i čitala, čitala po sto puta istu stvar dok me miris pozitivnog duha kojim obiluju moji tekstovi nije opio, umirio, osnažio da sa još većom energijom i optimizmom guram napred i verujem da činimo prave stvari.

   Iz velike ljubavi i sa puno truda, rada, ulaganja kako sebe tako i svog vremena rodila se moja prva knjiga, nekada samo moj san, a danas moj veliki ponos, radost, sreća u mojim rukama. I uvek mi se negde u glavi vrzma ona poznata... sve što zamislite možete i da ostvarite, samo trebate da znate šta želite, da svoju želju pretvorite u cilj i da krenete prema tome, da verujete da vi to možete i naravno da puno radite. 

  Samo se treba pokrenuti i napraviti prvi korak... svaki sledeći ide mnogo lakše. To je tajna svakog uspeha. To je tajna svakog sna. To je tajna moga sna. 

  Usudila sam se da krenem u susret svom snu, da ga priglim, da poverujem da ja to mogu, da napravim korak i da danas u rukama držim svoju prvu knjigu. Važno je krenuti, jer ako se ne krene, sve ostaje na  snovima, kao što idu reči u onoj poznatoj pesmi... šta će tebi svi tvoji sni, ako tu u njima nisi  ti... Ja to znam, znam i za onu pusti snovi, ali znam isto tako  da snovi mogu da ožive i da se snovi žive. Zato ja danas i živm svoj san...
  Moj san je bio da vam ove godine ponudim ovaj podsetnik za bolji život. Izgledalo je zaista i daleko i nemoguće. Nisam nikome govorila, jer znam da bi odmah bilo raznih komentara koji bi možda u tom trenutku na mene delovali poražavajuće i možda bi me naterali da napravim korak unazad, učinili da me savlada strah od neuspeha, tuđih komentara, zluradih podsmeha i svega onoga što nisam ja, već neko drugi koji nije odgovoran za moj život, ni za moje postupke, ni za moja dela. Prema tome, slušala sam samo sebe i svoju intuiciju, koja me nije plašila, već sam osećala da me je snažno ohrabrivala i gurala napred. Hvala joj na tome, a hvala i meni što sam uspela da je čujem i da joj verujem.
  Danas sam srećna i zahvalna što će se uskoro i u vašim rukama naći ovaj moj prvi, životni podsetnik, moja prva knjiga. Srećna sam što će naći put do svojih čitalaca, jer sam ga sa puno ljubavi, strpljenja, truda i vremena pripremala samo za vas. Nadam se da ćete u njemu prepoznati moju želju da shvatite koliko je ovaj život vredan i koliko se može lepo živeti.
 
  Sledite i pratite moj životni podsetnik, može vam biti od pomoći, kada u datom trenutku nemate odgovora na svoja pitanja. Ne nudim vam spektakularna rešenja i stručne elaborate, ali vam dajem primer kako je i lepše i lakše živeti ovaj jedan jedini život. Živim sve što vam pišem, zato se i osećam slobodnom i odabranom da to podelim sa svima vama. 
 
  Ako vam moj  životni podsetnik donese makar i jednu ideju i inspiriše vas na neku promenu, akciju, onda će se vaše vreme koje budete utrošili u čitanje ove knjige isplatiti. Svako novo viđenje stvari, može promeniti i usmeriti vaše misli, a samom promenom misli, menja se i život.
 
   Rad na sebi je doživotan rad i doživotno putovanje. Da biste na tom putu opstali  potrebno je nešto što će vas motivisati, a ja se iskreno nadam da će ova moja priča i ova moja knjiga biti dovoljno inspirativna da na put krenete i da na tom putu i  istrajete.
 
  Ja živim svoju bajku i uživam u njoj. Želim vama vašu bajku, ali tu bajku stvarate sami. Želim vam da vaša kreacija bude vaš izbor, da vaša životna priča i vaša realnost postanu vaša bajka.
 
  Zato krenimo zajedno na put promene, na putovanje koje će trajati, ali taj put je mnogo lakši uz pozitivan duh koji se širi poput najlepšeg mirisa… jer pozitivni ljudi su kao dobar parfem: retki, skupoceni i prijaju i sebi i drugima. Zamirišite mirisom pozitivnog duha, neka vas po njemu, poznaju, prepoznaju i žele isti.


*tekst objavljen u Sretna Žemna magazin, 25.12 2017.god.
http://www.sretnazena.com/2017/12/kada-san-postane-stvarnost.html

Za sada knjigu  možete naručiti i kupiti:

*putem mail:  gordanamaksimovic4@gmail.com
*putem inboxa na facebook profilu: Gordana Maksimović
https://www.facebook.com/gordana.maksimovic.165
*putem  inboxa na stranici: Gordana Maksimović-autor knjige Miris pozitivnog duha
@gordanamaksimovicgoga
*putem inboxa na stranici: Gordana Maksimović-life coach i trener za lični razvoj
 https://www.facebook.com/gordanalifecoach/

*U Knjižari PROZOR, ul.Cara Dušana,53 u Kraljevu,

*U štampariji Mak-di,Obilićeva 13, u Kraljevu,

*putem poruke, na telefon:  064 44 901 08

*lično preuzimanje po dogovoru

                     HVALA 

 
Piše: Gordana Maksimović




Ja sam Gordana Maksimovic, po vokaciji sam dipl.defektolog, master logoped, motivaciski govornik i life caoch. Sve to zajedno, čini divan sklad kako u poslovnom, tako i u privatnom životu. Inače autor sam jednog jako praćenog bloga, kao i You Tube kanala "MIRIS POZITIVNOG DUHA i facebook-stranice, koji su jako motivirajući i inspirišu me da dalje radim, objavljujem i produbljujem svoja znanja, sa željom da sve to podelim sa vama. Nadam se da ćete u svemu što pišem prepoznati moju želju, da shvatite koliko je ovaj život vredan i koliko ga možete lepo živeti. Ja živim svoju bajku i uživam u njoj. Želim vama vašu bajku ali tu bajku kreirate vi sami. Želim vam,da vaša kreacije bude vaš izbor, da vaša životna priča i vaša realnost postane vaša bajka. Jer život zaista jeste bajka... a mudra i pametna žena prvo radi na sebi da bi i ona i svi oko nje lepo živeli i uživali.   

Нема коментара:

Постави коментар