Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

понедељак, 25. децембар 2017.

  

Knjiga MIRIS POZITIVNOG DUHA kreće na svoje prvo putovanje....

         

                    Srećno !


Svečano objavljujem da je moja knjigaMiris pozitivnog duhaspremna za svoje prvo putovanje. Nekada je ona bila san u mojoj glavi, a danas je ona moj ponos na javi. Kao što sam je sa puno ljubavi pisala, sada je sa puno ljubavi, sa srećnim i radosnim mislima, ispraćam na njeno prvo putovanje.

   Želim joj srećan i dobar put, želim joj nežne ruke i toplo srce koje će je prigrliti sa puno ljubavi, prihvatiti, pročitati, naći joj mesto kako u svom srcu, tako i svom domu... da uvek bude na dohvat ruke i po potrebi, kada god da zatreba, kada ne ide po planu i kada ne znate kako i kuda dalje. Neka vam bude prijatelj, podrška, snaga, vera, nada, da se mnogo toga može, kada se donesu odluke, kada se naprave koraci krene ka svojim snovima. Na tom putu neka vas prati  miris pozitivnog duha, jer takvo putovanje postaje i lepše i lakše. 

   Ako vam moj  životni podsetnik donese makar i jednu ideju i inspiriše vas na neku promenu, akciju, onda će se vaše vreme koje budete utrošili u čitanje ove knjige isplatiti. Svako novo viđenje stvari, može promeniti i usmeriti vaše misli, a samom promenom misli, menja se i život.

                                                               autor Gordana Maksimović

    


Za sada knjigu  možete naručiti i kupiti:

*putem mail: gordanamaksimovic4@gmail.com

*putem inboxa na facebook profilu:Gordana Maksimović
https://www.facebook.com/gordana.maksimovic.165


*putem  inboxa na stranici: Gordana Maksimović-autor knjige Miris pozitivnog duha
@gordanamaksimovicgoga

*putem inboxa na stranici: Gordana Maksimović-life coach i trener za lični razvoj
 https://www.facebook.com/gordanalifecoach/


*U Knjižari PROZOR, ul.Cara Dušana,53 u Kraljevu,

*U štampariji Mak-di,Obilićeva 13, u Kraljevu,


*putem poruke, na telefon:  064 44 901 08

*lično preuzimanje po dogovoru



Pišite mi i naručite svoj primerak: 

CENA:1000.din + poklon za Vas od mene ....(narukvica sa priveskom anđela ili  deteline,...  po želji + cvetni bookmarker ili bookmarker anđela i još po nešto, a da i naravno i moja posveta Vama!

  

Očekujte:knjigu+narukvicu+bokmarker+moju posvetu i  sve ću to sa puno ljubavi pripremiti    samo za vas.

Šaljem Vam post ekspresom, stiže za dan-dva i plaćete kuriru prilikom preuzimanja. Od podataka za naručivanje potrebni su:

Ime i prezime, adresa i  broj mobilnog telefona!


                                         Hvala


Нема коментара:

Постави коментар