Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

субота, 23. септембар 2017.

~Najava radionice ~ RECEPT ZA SREĆU ~

                                                USKOROOOO....!
                                         Samo još nekoliko dana do našeg susreta!
                                                       ... 30.09.2017.  od 12.00 do14.00 sati
              *prijava na link:www.ingerock.hr/dan-coacheva/gordana-maksimovi



Dragi moji,
pozivam Vas na radionicu Recept za srecu ,
gde ću ja, Gordana Maksimović, zajedno sa Vama, otkriti sedam vaznih sastojaka za srecan i ispunjen život.
Radionica je besplatna i održaće se 30.09.2017.god.u hotelu
Falkensteiner Hotel Belgrade,Bulevar Mihajla Pupina 10K u Beogradu.

Dvorana: Spinel

Radionica se održava od 12:00 do 14:00 sati.

Sve informacije o radionici kao i obrazac za prijavu dobicete klikom na link:


Ja imam recept za sreću i moram vam reći da je odličan. Od kako primenjujem i koristim sve što pripada tom receptu, sve te sastojke koji se u njemu nalaze, ja živim život kakav volim i kakav želim. Svaki dan je nov početak, jednog divnog i ispunjenog života. Ako me pitate koji su to tajni sastojci odmah vam mogu reći da nema tajne i da ono što čini ovaj moj čarobni recept, svi vi dobro znate, ali uvek nešto zaboravite da dodate...
Kome je menjena?
Namenjena je svima Vama koji želite srećan život. Namenjena je Vama koji želite nešto više, Vama koji ste spremni da učite i primenite naučeno, Vama koji umete da nosite i širite miris pozitivnog duha.
Broj mesta je ogranicen!
Prijavite se na vreme !
Radujem se našem druzenju!
Vaš coach: Gordana Maksimovic

Нема коментара:

Постави коментар