Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

среда, 3. мај 2017.

~ Bože zašto mi daješ toliko snage? ~



Tekst objavljen u:  03.05 2017.god


  Često se pitate, gde li je Bog kada vam je teško, kada posustajete i kada ne videte kako dalje, kojim putem i kuda, kada osetite da ste nemoćni, kada vam treba snaga, vera jer ste je na tom putu polako gubili. Ponekad vam se učini kako vam Bog u jednom trenu da, tako mnogo, kada svoju veru možete čak i posuditi drugima, kada osetite da sa  tolikom dobijenom snagom i verom možete da poletite, pitate se na šta li me to Bog priprema? Zašto me toliko osnažuje? Šta li mi to život nosi? Da li sam spremna za to? Mnoga pitanja će se pojaviti u jednom trenutku, ali nećete znati odgovor. Samo znajte da je Bog sa vama uvek i da svako u životu dobije onoliko koliko može da nosi na svojim leđima i onoliko koliko njegovo srce može da podnese.
     Dođe dan u životu kada je buđenje neminovno, kada se otvaraju i oči i duša. Kada srce i duša grčevito traže spas jedno u drugom. Kada srce zaigra, kada duša uzdiše. Njihov ples te goni da se zamisliš, puno razmišljaš i staviš karte na sto. Od toga ti zavisi da li ćeš opstati ili odustati.

    Otvori se za sve, ama baš za sve. Pusti suze neka ti isperu dušu, neka ti operu oči, da bolje osetiš i da bolje vidiš.Vreme je ne trebe više čekati, lagati sebe da je sve u najboljem redu. Nije, sigurno nije jer vam to govori i vaša intuicija već duže vreme. Ali niste spremni da je čujete jer vas plaši.

   Nema više straha, ni od čega, otvoreno jasno, glasno recite šta imate. Poštenije je tako nego da vas boli i da vaše srce krvari. Recite da znate ko ste i da znate ko su i da se maske spuštaju. Recite da svi imate pravo na reči koje trebaju da budu jasne, glasne i prave.

    Ustani, i reci dosta je bilo! Ustani i reci kao odlučna, pametna i osnažena žena. Dosta je bilo, ne može više ovako!
   To što budete rekli i uradte. Budite jaki na tom putu, jer taj put je pravi...

*nastavak sledi u knjizi -MIRIS POZITIVNOG DUHA-autor Gordana Maksimović
 Tekst objavljen u: http://www.sretnazena.com/…/boze-zasto-mi-dajes-toliko-snag… 03.05 2017.god



Piše: Gordana Maksimović



Ja sam Gordana Maksimovic, po vokaciji sam dipl.defektolog, master logoped, motivaciski govornik i life caoch. Sve to zajedno,čini divan sklad kako u poslovnom, tako i u privatnom životu.Inače autor sam jednog jako praćenog bloga, kao i You Tube kanala "MIRIS POZITIVNOG DUHA i facebook-stranice, koji su jako motivirajući i inspirišu me da dalje radim,objavljujem i produbljujem svoja znanja,sa željom da sve to podelim sa vama .Nadam se da ćete u svemu što pišem prepoznati moju želju,da shvatite koliko je ovaj život vredan i koliko ga možete lepo živeti.Ja živim svoju bajku i uživam u njoj.Želim vama vašu bajku ali tu bajku kreirate vi sami.Želim vam,da vaša kreacije bude vaš izbor,da vaša životna priča i vaša realnost postane vaša bajka.Jer život zaista jeste bajka ...a mudra i pametna žena prvo radi na sebi da bi i ona i svi oko nje lepo živeli i uživali. 



Нема коментара:

Постави коментар