Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

понедељак, 26. децембар 2016.

~ Zagrli sebe, pa onda ceo svoj život ~



Budite srećni sami sa sobom.

Volite sebe, najviše što možete, jer ako volite sebe, imaćete ljubavi i za druge. Ako nemate ljubavi za sebe, onda je nećete imati ni za druge. Uostalom ne možete dati ono što nemate. Ne očekujte ništa od drugoga, ni ljubav, ni ohrabrenje, ni podršku, dajte je sebi samima. Kome možete više verovati nego sebi, ko vas bolje poznaje, ko zna vaše tajne i skrivene misli?  Vi, samo vi i nekada niko više...
 
   ...Možda ste sami, usamljeni, ali ništa bolje i ništa lepše kada naučite da budete srećni sami sa sobom.

  Kada uživate u trenucima samoće i ta samoća vas združuje sa sopstvenom dušom i telom i to vam godi. Često imam običaj da kažem kada me neko pita, da li mi je dosadno kada sam sama, da  odgovorim, kako je meni nekada tako lepo kada sam sama sa sobom i sa svojim dobrim mislima.
   Nikada nisam usamljena, moje misli su meni pravi prijatelj. Misli mi šalju poruku kroz moje raspoloženje i govore mi sve je u redu, živi i raduj se životu .Volim svoje misli, jer one su odvažne, poletne, vredne i uvek pozitivne.  
   U svakoj prilici i neprilici one mi govore, budi dobro, sve je u redu. U svemu moje misli vide dobro, a dobro se dobrim vraća. Jer u koliko se nešto dogodi loše po mene, takođe moje misli kažu :"Dobro je i biće bolje", poručuju mi da je to škola, lekcija koju moram da naučim za dalje. Ako je dobro, opet ista poruka: "Dobro je i biće još bolje" .

                                                                       Tako I uvek od boljeg bolje...


... .Budite dobri sa sobom,sa svojim mislima i svojim postupcima. Verujte sebi, ohrabrite sebe, pohvalite se. Nemojte da vam bude teško za zagrlite sebe svojim divnim rukama, a posle  i  ceo svoj život, pa i ceo svet...

*nastavak sledi u životnom priručniku-MIRIS POZITIVNOG DUHA-Gordana Maksimović

   

Нема коментара:

Постави коментар