Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

понедељак, 26. децембар 2016.

~ Nije do mene, do vas je ~


“Nije mi toliko stalo do toga kako me vide drugi koliko mi je stalo do toga kako ja vidim sebe.“

     U životu imamo svi  različite poglede na iste stvari. 

     Da li su to u pitanju ljudi, stvari, odnosi, posao, deca ili bilo šta drugo, svedoci smo različitih komentara. 
      Možete vas više da gledate jednu istu stvar, a da vidite potpuno drugačije.
   Nekom će neki vaš gest, postupak, vaše reči izgledati bez veze, a neko će to isto videti na posve drugačiji način i tome pričati sa najvećim pohvalama i divljenjem.

   Pa sada vas ja pitam do koga je to,do vas ili do tih drugih ljudi

  Kao što i sami možete zaključiti da to nema nikakve veze sa vama, to je do njih i do njihovih misli...

Zato i na ovo što vam pišem, gledajte kako hoćete. Sada svi znamo u čemu je stvar. Hvala vam ako čitate ovo što pišem, ali isto tako i ako vam se ne dopadam ja ili moje priče, nije do mene do vas je. Jer u svemu i svakome na ovome svetu možete naći nešto dobro za vas ako to želite, što može da vam koristi i nešto što može da vas nauči .  
... Zato živite život kakav želite i pustite druge da to isto rade.Ono što vam se sviđa, prigrlite, koristite za vaše dobro, ono što vam se ne sviđa pustite neka ide za svojim gazdom...

 ...nastavak sledi u životnom podsetniku -MIRIS POZITIVNOG DUHA-Gordana Maksimović


   

Нема коментара:

Постави коментар