Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

уторак, 29. децембар 2015.

NEKA VAŠ IZBOR BUDE SREĆA

* NEKA VAŠ IZBOR BUDE  SREĆA

                                            "Ko misli da je srećan, on je zaista srećan."

 
    U životu pred vama je puno izbora.Vi ste ti koji imate mogućnost da birate ali nekada toga niste svesni.Možda mislite da su drugi odgovorni za stvari koje se dešavaju vama,ali to nije tako.Samo vi imate sto posto odgovornost i treba da  tu odgovornost i prihvatite.
   Vi ste ti koji birate da li ćete biti srećni.Vi ste ti koji birate kako ćete započeti svoj dan.Vaši su izbori stvar vaše odluke.Zato odlučite kad otvorite oči da vaš dan bude divan.Zahvalite se na svemu što se setite tog trenutka i to će vam doneti onaj pokretački talas raspoloženja koji zaista može da bude pokretač lepih stvari,događaja i osećanja.Zadržite to raspoloženje,prenesite na ljude oko vas  i budite  sigurni da će se lavina lepih stvari pokrenti i da će tada biti teško zaustaviti je.  Zašto bi je i zaustavljali,uživajte i uživaće i svi oko vas.Zato odlučite biti srećni,potrudite se i uz zahvalnost,veru,uđite u novi dan i radujte se svakom narednom.Vežbajte,kreirajte svoju realnost,baš onako kako želite,posle određenog vremena shvatićete da da je vaš izbor,vaša odluka,kakav će vam biti dan,život i budućnost.Razmislite o ovome dobro,možda i dalje sumljate u moju priču?!
   Govorim ovo iz ličnog iskustva,prihvatam stvari,menjam stvari,kreiram život,živim snove,verujem u sebe,srećna sam i srećni su svi oko mene.Nije šala,već moja realnost,moj život,moja kreacija u kojoj uživam,živim i svedočim.Moj izbor je sreća,vaši izbori su samo stvar vaše odluke.Pa da li su odluke pale?!



Нема коментара:

Постави коментар