Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

понедељак, 16. новембар 2015.

#MOJ POSAO JE ZA MENE ZABAVA

                  "Odaberite posao koji volite i tako više nećete morati raditi niti jedan dan."
                                                                                                                             Konfucije

     Postoje razni poslovi i samim tim postoje i ljudi koji taj posao rade na ovaj ili onaj način.Neki rade sa puno ljubavi i zadovoljstva,dok drugi svoj posao rade samo zato što od njega zavisi njihova egzistencija.Možda im se na početku taj posao i dopadao,ali sa vremenom  taj posao prelazi u rutinu koje dovodi  do nezadovoljstva.Jer ako ne uživate u poslu koji radite  izostaće  radost i motivacija za  daljim napredovanjem u poslu.
   Ako ste zadovoljni na poslu ,uspeh je neminovan.Uspešni ste ako živite i radite u skladu sa sobom, kada ispunjavate svoje obaveze ali i uživate u njima i rezultatima svog rada.U poslu morate da uvažavate i poštujete prvo sebe, a potom i druge ljude oko vas,da budete blagonakloni,brižni i zahvalni.
    Po vokaciji sam logoped sa petnaestak godina radnog staža,može se reći sa dobrim radnim iskustvom.Obožavam svoj posao,obožavam svoje male pacijente i uživam u svom radu.Uživaju i oni pored mene ,jer njihova logopedica je ta koja ih uvek dočeka nasmejana,opuštena,pozitivna i spremna za kreativan rad.Kao stručnjak u svom poslu,mogu se pohvaliti brojnim edukacijama i usavršavanjima u svom radu,imam osećaj zadovoljstva ,jer ispunjavam svoju svrhu i imam osećaj ličnog i profesionalnog zadovoljstva i uspešnosti u svom radu.
    Ono što je posebno važno u bilo kojem poslu pa i ovom mom ,treba uneti pozitivan duh i optimistički stav koji će ohrabriti pacijenta i naravno roditelja koji sa strahom ,brigom i sumljom  dolazi na pregled.Ono što ja radim i što mi je veoma važno da uspostavim kontakt sa roditeljom i da ga osnažim,ohradrim da će sve biti dobro i da samo zajedničkim radom možemo doći do dobrih rezultata.
   Lako je roditelja uplašiti,uneti mu strahove i sumlje u  mogućnost postizanja  dobroh ishoda, ali to je nešto što ja ne koristim u svom radu .Ono na šta se ja prvo usmerim je da se dobro upoznam sa porodicom,da im dam podršku koliko je to moguće,obučim da adekvatno stimulišu dete u porodičnoj sredini,jer su oni ti koji će deo tretmana raditi sa decom  i koji su moji aktivni saradnici.Zato je motivacija roditelja i adekvatan odnos sa njima od presudnog značaja.U radu sa decom ne štedim trud,ne ponestaje mi motivacije i upravo kada tako radim ,ja se pre svega osećam zadovoljno,uspešno i srećno.Zato, iz moje ordinacije izlaze zadovoljni roditelji kao i moji mali pacijenti. Kada vi radite posao sa elanom ,naravno stručno i profesionalno i rezultati vašeg rada su uspešni.A kada ste vi uspešni ,onda vi zračite i inspirišete druge.Otuda i uspeh u radu,otuda i napredak gde se i ne očekuje tako brzo.
    U svakom poslu važno je da napredujete,da razvijate dalje ,da čitate i da  budete kreativni u radu.Dobar stručnjak uvek iznalazi nove načine u radu,nove materjale,radi na sebi i na svom pozitivnom stavu.Tako dobija i sam povratnu informaciju kroz zadovoljne roditelje i naravno decu gde uspeh ne može izostati, a vi kao stručnjak kada ste u poslu zadovoljni i ispunjeni  onda imate osećaj ličnog postignuća i uspešnosti.A kada ste uspesni vi onda i zračite i ulivate poverenje vašim novim pacijentima.
     Kao što rekoh na samom početku "moj posao je za mene zabava",čini me srećnom ,radujem se svakom novom detetu i našem zajedničkom uspehu.Pošto su moji pacijenti mali,mi radimo kroz igru,pesmu,da oni i ne osete snagu samog tretmana.Oni uživaju i ja sa njima ,a roditelji srećni,zadovoljni i sa puno optimizma napuštaju moju ordinaciju  sa verom  da će se naš zajednički rad i trud isplatiti.Šta više poželeti u svom radu,pa zaista meni je moj posao pravo zadovoljstvo.



Komentar roditelja na tekst:
"Upravo tako! Roditelj sam deteta koje zahvaljujući Vašem stavu i profesionalnošću postiže zadovoljavajuće rezultate. Mene ste ohrabrili, pa nam je svakodnevno vežbanje postalo zabava, a ne stres".
Odgovor :

Logoped
Logoped Vrlo lepo ste shvatili poentu moje priče ,da kad nešto radite trebate u tome i da uživate.Pa zar ima nešto lepše nego rad sa detetom ,pa još sa svojim.Godine brzo prolaze,možda će ta potreba za svakodnevnim radom ,stvoriti jedan divan odnos ,koji bi možda propustili da nema potrebe za tim.Uživajte i neka vam rad sa detetom bude zabava .Dragoceno je vreme provedeno sa detetom pogotovu danas kada roditelji sve manje imaju vremena za to,a kada ga imaju to vreme nije kvalitetno iskorišćeno.Uživajte i neka vam rad sa vašim detetom bude igra.Pozdrav

Нема коментара:

Постави коментар