Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

петак, 13. новембар 2015.


#PRIČAJTE NOVU PRIČU



    Na putu promene i ličnog razvoja ,morate  promeniti  neke stvari .Postoje vaše navike i uverenja na koje trebate da menjate ili  zaboravite.Zatvorite vrate nekim starim pričama.Jer u koliko nastavite da pričate staru priču ,koja vas je dovela do stanja,kada ste morali da napravite promenu u životu,sputavaće vas u ličnom rastu.Potrebno je da prihvatite kraj nečega kako bi počeli graditi nešto novo.
   Ono što je važno je da prestanete da ponavljate staru priču.Privlačim u život loše momke,meni ta sreća ne može da se dogodi,nisam ja te sreće,za mene nema posla,nemam novaca i sl.Sve će vam to biti stvarnost ,dok ne prestanete da mislite i da izgovarate ,šta sve nemate i nemožete.
   Morate da shatite da ste vi kreatori svoje stvarnosti i kako vi kreirate tako će vam u životu biti.Ono od čega trebate da počnete je prihvatanje sadašnje situacije i sadašnjeg trenutka onakvim kakav jeste.Zahvaliti se na svemu dotada što vam se dešavalo,bilo da je dobro ili loše.Jer i stvari koje i nisu baš najbolje za vas ,bile su vam lekcije  u životu,iz kojih ste učili.Naravno sada preduzmite nove  korake koji će vas voditi u bolji,vedriji i bezbrižniji život.Kad prihvatimo situaciju,zahvalimo se na tome gde smo sada to nam podiže vibraciju,da možemo da krenemo napred.
   Kada vas neko pita šta ima novo u vašem životu,misleći na ljubav,recite mu da je sve u najboljem redu,da su vam sve zvezde naklonjene ,da osećate da je ljubav vašeg života veoma blizu i da je pitanje trenutka kada će biti u vašoj stvarnosti.To zaista tako i mislite,time šaljete poruku Univerzumu,da je sve u najboljem redu i da dopuštate da neko nov udje u  vaš život.Dobro  je izgovarati afirmaciju u sadašnjem vremenu : "Volim i voljena sam, imam partnera koji mi savršeno odgovara".
   Ako nemate novca i to stalno ponavljate neće ga ni biti.Ono što tada treba da pričate da je svet pun izobilja ,da ima dovoljno za sve,da vi osećate da privlačite novac,da vas novac voli i da vi volite novac,to vam diže vibraciju i vi na tom višem nivou prosto budete prijemčivi za isti.Otvaraju vam se poslovi,pristiže novac kada to najmanje očekujete.Može vam dobro poslužiti izgovaranje afirmacijakao što su:"Meni novac stalno dolazi,iz poznatih i nepoznatih izvora,moji prihodise stalno uvećavaju.Energija novca neometano kruži ,dajem novac i on mi se višestruko vraća."
  Takodje česti su problemi u porodici i medjusobni odnosi i nerazumevanje roditelja i dece.Ako samo o tome pričate vi privlačite još situcija kojima će te svedočiti.Afirmacije koje vam mogu pooći su:"Uživam podršku moje porodice, u mom domu vlada ljubav i harmonija"
   Kada vas neko pita kako ste,kako zdravlje ,da li ste dobro.Nikad ne odgovarajte nije loše,jer u svemir odašiljate poruku"loše"Uvek odgovarajte "dobro je i biće još,bolje".Ako stalno govorite o svojim tegobama,ako stalno ponavljate da vas nešto boli,tako će vam i biti .Afirmaciju koju treba da ponavljate je: "Ja sam potpuno zdrava, moje tijelo i um funkcioniraju u savršenoj harmoniji". 

                                      OD DANAS PRIČAJTE NOVU PRIČU!

Нема коментара:

Постави коментар