Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

среда, 4. новембар 2015.

Lep primer moje zahvalnosti



   Ovo je primer moje zahvalnosti čoveku koji je moj životni partner i moj životni izbor. Prva poruka je napisana, posle pet godina braka i ona govori o mojoj zahvalnosti na svemu što smo zajedno doživeli, na ljubavi, pažnji, poverenju i na mogućnosti da volim i da budem voljena.


     LJUBAVI....     2.09 2005.god

       
  Ljubav je najveći pokretač u životu. Ljubav je najveći motiv koji nas hrani i koji nas tera da dobro funkcionišemo. U kojoj je meri imamo to zavisi od nas samih, od sreće, od našeg talenta da je prepoznamo i hrabrosti da je zadržimo. Imam želju, hrabrost i razlog da te volim svakim danom sve više. Imam sreću da osećam ljubav uzvraćenom.
  Hvala za ovih pet godina braka, hvala za divan osećaj koji ima žena koja voli i koja se oseća voljenom.
                                                                                                                         Goca                                                                              
     Kada ste zahvalni na onome što imate, onda toga dobijate još više. Primer toga vidimo u mojoj zahvalnosti sada, koja je samo nadgradnja, moje zahvalnosti od pre deset godina. Deset godina kasnije........



     LEPI MOJ...      2.09 2015.god.
                                                                                                           
                " U životu postoji samo jedna sreća, da voliš i da budeš voljen."


     Hvala ti ljubavi što postojiš. Hvala ti za svako buđenje pored tebe, hvala za svaki poljubac za dobro jutro i laku noć. Hvala za dodir, osmeh i pogled koji se desi kada se najmanje nadamo.
    Hvala ti što postojiš svih ovih godina u mom životu. Hvala ti za pruženu ljubav, hvala za svaku pažnju, koja me čini vrednom, hvala ti za strepnju koja me čini opreznom, hvala ti za neke buduće izazove koje me čine hrabrom i spremnom da te u životu pratim....
     Hvala ti za ovih petnaest godina. Hvala ti za miran dom i srećan brak, čiji su temelji sagrađeni na ljubavi, lepoti, skladu i obostranom poštovanju.
    S verom u Boga, nas i još bolje godine koje nam predstoje...

                                                                                           Volim te i ljubim, tvoja Goca                                                                                                               
     Šta reći nego se još jednom zahvaliti i primetiti još lepih stvari u svom životu i čvrsto se držati njih. Ne kažem da u životu neće biti izazova, onih oluja i pretećeh oblaka, pa ovo je život. Ali ako ste zahvalni na onome šta imate, sve ćete u životu dočekati na pravi način. U sreći ćete uživati, a ta ista sreća, mir i zadovoljstvo životom će vam pomoći da rasterate oblake koji se pojavljuju nad vašim nebom. Nema toga šta ne možete uraditi, samo ako volite i osećate da vam je ljubav uzvraćena. Jer kao što na početku pomenuh,"U životu postoji samo jedna sreća, da voliš i da budeš voljen."



Najdraži moj....2.09 2018.god.

Hvala, hvala, hvala... jer sada sam već potpuno sigurna i svesna da je zahvalnost...  karta za dobro i lepo putovanje kroz ovaj predivan život...još ako za putovanje imaš nekoga koga voliš, onda se tom putovanju i raduješ.

... EVO NAS, DANAS SLAVIMO 18. GODINA... NARAVNO ZAHVALNI DO NEBA NA TOME 

"I da ga nikada nisam srela, snovima bih ga u stvarnost prizvala ."

  ...tako godina po godina nize se, a mi rastemo zajedno, upoznajemo svakoga dana jedno drugo, radujemo se svakom jutru i zajedničkom budjenju, volimo se nežno i iskreno, ne propuštamo da se pri susretu onako slučajno dotaknemo, namerno poljubimo, živimo sadašnji trenutak, jer znamo da ovo sada kreira naše sutra i zahvalni smo do neba, jer smo dali jedno drugom priliku da se upoznamo i zavolimo, a ta ljubav sa godinama je sve veća i veća, jer smo i mi uz naš Miris pozitivnog duha, otkrili recept za sreću i mi danas sreću zivimo. 
  Shvatili smo odavno da je naša odluka kakav ćemo život da živimo, mi smo izabrali da živimo sada i ovde, da volimo sebe, a kada volimo sebe imamo ljubavi i za druge, da znamo da oprostimo, da umemo da prihvatimo kako sebe, tako i druge, da verujemo u svoje snove i da živimo svoj san, shvatili smo da je sreća u davanju bez očekivanja, i da je život sada i da ga sada treba živeti... mnogo toga smo naučili na našem zajedničkom putovanju,  a kada na tom putu imate društvo i to kakavo društvo onda je vaš put uzbudljiv i takvom se putovanju radujete.
   Idemo dalje... učimo i dalje...redujemo se... i zahvaljujemo... na svemu što nam život daje i pruža. Znamo da prepoznamo male signale, poruke, jer smo umirili svoj duh i telo, znamo da pratimo intuiciju koja nam šapuće... kuda i kako dalje... hvala joj na tome, jer je nepogrešiva... a putovanje lepše. Idemo dalje, ruku pod ruku... sa verom, da put ispunjen mirisom pozitivnog duha je naše najlepše  putovanje. 

"U životu kao na slikarskoj paleti, postoji jedinstvena boja koja životu i umetnosti daje smisao.To je boja ljubavi."

   Mi smo svoj život obojili najlepšim bojama, izabrali smo boje ljubavi.. odabrali miris, Miris pozitivnog duha, i živimo život kakav želimo...I vi imate prava na svoj izbor... birajte najbolje.... jer to i zaslužujete.


Idemo dalje...nastavak sledi... i još nešto upamtite, život je lep, ko živeti zna... što to pre shvatite, prihvatite... pre ćete čudima svedočiti u svom životu... jer život je čudo, ali toga još mnogi nisu svesni.



                                                      

Нема коментара:

Постави коментар