Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

понедељак, 9. новембар 2015.

#MOJ DOŽIVLJAJ SEMINARA -"INSPIRIRAJ"

8.112015 Novi Sad

    Krećemo na put ka Novom Sadu.Srecna,zadovoljna,jer u mom društvu su meni jako dragi ljudi koji su poželeli da zajedno provedemo ovaj vikend i da mi budu društvo na seminaru"INSPIRIRAJ".
     Posmatraju me već duže vreme,retko pitaju kako mi uspeva da u svemu imam osećej zadovoljstva.Šta to ja radim u čemu je tajna mog relativnog mira,spokoja i prisutnog osmeha na mom licu.Nema tajne,krenite na put promene,krenite samnom put Novog Sada i sve će vam biti jasno.Tako je i bilo.
     Divan dan koji puno obećava.Srećna sam i pomalo uzbudjena,ne zbog sebe koliko zbog mojih pratioca,jer ja znam da ću u svemu,ama baš u svemu naći zadovoljstvo i izvući ono što mi prija i koristi. Tako je i bilo..Stigosmo ispred Srpskog Narodnog Pozorišta.Ljudi se okupljaju,vidno uzbudjeni,verovatno svi poznaju tematiku današnjeg dešavanja.Oni su takodje poveli društvo,možda i oni kao i ja pomalo strepe.Pripremila sam ja ove moje,znaju oni o čemu se radi,ali svako će gledati iz svog nekog ugla a ima pravo na to.Ulazimo na glavna vrata,pozdravljamo našu Dejanu,kada ispred nas se stvori Zoran Vignjević.Pridjem mu i po prvi put mu pružam ruku i predstavljam se da sam  student njegove i Ingine Akademije.On se ljubazno i srdačno zahvalio,podigao palčeve ,verovatno u znak podrske i rekao u njegovom stilu"hvala lepo".Tada sam mu predstavila  svoje goste,medju kojima je i moj dragi muž,moja velika podrška.Kažem Zoranu da nisam sama,da su tu samnom i moji gosti i da naša Akademija raste.Još jednom je Zoran podigao u znak odobravanja svoj palac i predložio drugi red u sali,da bi nam bio još bolji ugodjaj i verujte bio je.
     Inače mi  smo se za ove praznike, sa svojom decom spremali na put u Beč.Sve je bilo isplanirano do kraja.Medjutim seminar "INSPIRIRAJ" nam je pomrsio planove.Trebalo je da se svi usaglasimo,prvo sam pitala muža ,šta on misli o tome da odložimo odlazak u Beč ,na proleće.Konstatovala sam da će biti hladno,padaće kiša,biće nam loše slike i još što šta.Lako je bilo ubediti muža,jer on je odmah na to rekao:"Znaš,kad slušam i gledam tebe kako pričaš i kako za sve imaš jasnije i pravo rešenje,rado bih sa tobom krenuo".Uh,kako sam bila srećna.....
    Trebalo je i ostatak članova ove planirane ekspedicije ubediti da je ovo najbolje rešenje,promena plana.Bilo je kako je bilo i ovako i onako,znate deca,navaljivanje,ali na kraju mala odabrana ekipa je krenula na put,put ka Novom Sadu.Kakav je samo bio dan,osunčan bez daška vetra kako može biti u Novom Sadu u mesecu novembru.Pravo uživanje,u pauzama šetnja i ispijanje kafice  u baštama na šetalištu.Ne znaš šta ćeš pre ,da li da trčiš na seminar ili da se kao gušter  sunčaš na ovom novembarskom suncu.
    Medjutim nije bilo sve baš po planu,mada možda je bilo i za očekivati.Četvrti član naše ekipe se uzjogunio i klasičan primer onog "otpora" .Posle prvog dela predavanja napustio je demonstrativno ,rekavši da se ovo sve kosi sa njegovim stilom u životu.Moram da kažem da se radi o čoveku na veoma visokom položaju,sa veoma uspešnim rezultatima u životu,ostvarenog na svim životnim poljima. Nije razumeo Inge i njen šarm na sceni i njeno vragolasto dočaravanje naše istine.
     No nije ni važno,svako ima u životu izbor i put dostizanja do cilja.Pre ili kasnije neke stvari nam postaju jasije.Neko će celi svoj život dolaziti do uspeha težim putem,a neko će biti isto tako uspešan ,ali na lakši način i to gledajući na dešavanja i okruženje drugim očima.Moj dragi gost i naš četvrti član ekipe je pauzirao sledeće predavanje,izluftirao se i naravno pridružio nam se u nastavku predavanja.Nije više komentarisao onako srdito,nekako je leglo,samo polako,pametan je to čovek,ali uverenja su stara i čvrsta.
    Moj dragi muž nije mogao da sakrije svoje oduševljenje.On je takodje vrhunski stručnjak u svom poslu,skoro da nema dalje,ali mislim da je ovo ono što je nedostajalo da sastavi sve slagalice složenog mozaika.
   Moj doživljaj ? Hvala Inge,hvala Zorane. Bili ste sjajni,ponosila sam se Vama.Nisu mi trebale pauze u toku predavanja,mogla bih da Vas slušam,gledam i upijam svaku reč ne satima,nego danima.Sa puno stila i mere ste izneli ovaj veličanstveni dogadjaj.

                                                              Hvala
     
  8.11 2015.Novi Sad                                                                       Maksimović Gordana
Inge Rock каже да јој се свиђа ово.

                                                                                       gordanamaksimovic.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар