Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

среда, 21. октобар 2015.


#BUDITE ODGOVORNI

"Došla sam do zaključka da sam se sve vreme molila Bogu,tražeći od Boga da uradi nešto,a Bog je čekao mene." 
                                                                                                                                                                                                 Opra


       Vi ste apsolutno odgovorni za sve što se u vašem životu dogadja,svidelo se to vama ili ne.Svaki put kad prihvatite odgovornost,svaki put kad donesete odluku,vi ste sebi poslali najlepšu poruku ljubavi.Ne trebate sebe  kriviti i ako napravite neku grešku u životu, to treba da  shvatitite kao lekciju.Vi ste tada radili najbolje što ste znali u tom trenutku.Prihvatite odgovornost i budite pametni jer se najbolje uči iz sopstvenog iskustva.
      Sposobnost čoveka da oseća svoju odgovornost jedan je od ključnih elemenata sreće i uspjeha. Vi postajete nezadovoljni i nesrećni ukoliko nemate mogućnost donošenja odluka ili ukoliko  niste svesni  svoje odgovornosti za donesene odluke. Kad ste odgovorni, onda potvrđujete i sposobnost da umete  i znate da koračate  odgovono kroz život.
        Ključ svih promena je rad na sebi i svojoj promeni. Ako budete iskreni prema sebi, uvidećete da ste u mnogim slučajevima  birali lakši put, prebacujući odgovornost na druge, čekajući bolje vreme, nadajući se da će se stvari rešiti same od sebe. Mađutim, tak kada ste prihvatili da ste vi  sami suštinski odgovorni za najveći deo onoga što vam se u životu događa, otvara se istinska mogućnost promene nabolje.
       Zato preuzmite kontrolu nad svojim životom i verujte u sebe.Odlučite da možete doneti odluke,prihvatite odgovornost  i postanite sebi najveća podrška.Uspeh i napredak  počinje  onog momenta kada počnete više očekivati od sebe,a manje od drugih.Takođe kada shvatite da je vaša odgovornost za ono kako živite,s kime živite,šta radite i kako mislite.Ako ste vi odgovorni,onda vi imate i sposobnost da promenite,popravite sve ono što vam ne služi i ne čini vas srećnim.Onog trenutka kada prihvatite punu odgovornost vi postajete slobodni,prestajete da budete žrtva,nije vam važno šta drugi govore o vama već šta vi mislite o sebi.Samo tako vi možete da menjate sebe i svet oko sebe.Tada kao svesna osoba možete kreirati sasvim drugačoji život.Možete da se pitate :"Šta je to što želim da menjam u svom životu? Da li sam spreman za nove odluke? Da li sam spreman da prihvatim odgovornost za nove rezultate? Da li me ne plaše komentari ljudi iz okruženja? Da li imam strah od neuspeha?Sve su to pitanja,koja su normalna,koja su se vrtela i u mojoj glavi,ali koja nisu mogla da me vrate unazad.Moj odgovor je bio da ja prihvatam odgovornost za svoj život,za svoje postupke i odluke.Čvrsto stojim i verujem u sebe i svoje odluke.Nije mi važno mišljenje drugih ,jer iz njih govore njihovi strahovi i to govori o njima a ne o meni.Naravno da sam spremna i  da prihvatim punu odgovornost nad svim koracima i odlukama,jer sam borac,optimista i vizionar da se u životu sve može postići uz čvrstu veru,rad i preduzete korake i naravno da vas na tom putu zdravlje posluži.Ako me pitate da li imam strah od neuspeha,naravno da bi moj odgovor bio potvrdan.Međutim nikada ne bih dozvolila da me strah sputa i zadrži tamo gde se ne osećam srećno i zadovoljno.Uvek radije upoznam svoj strah,popričam sa njim,a znate kad nešto upoznate,lakše je.Sada ruku pod ruku idemo napred,ne čekajući da neko drugi ostvaruje naše snove,da neko drugi odlučuje šta je to najbolje za nas jer nema boljeg kreatora sopstvenog života do nas samih.

Нема коментара:

Постави коментар