Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

среда, 22. мај 2019.

Ružičaste naočare:Da ili Ne?

Miris pozitivnog duha 
Ružičaste naočare, da ili ne?

Postoje ljudi koji su rođeni kao optimisti, postoje i oni drugi koji nauče da život gledaju kroz ružičaste naočare i tako žive srećan život. Postaje i oni koji na svet i ljude oko sebe gledaju uvek sa one manje dobre strane, jer u njima ne traže ono dobro, već šta to kod njih ne valja. Ako im se sugeriše, da ipak u svemu i svakome postoji nešto dobro, pa kada im se kaže i šta je to dobro, oni imaju običaj da kažu da ne žele da stavljaju ružičaste naočare, već žele realno da posmatraju svet i ljude u njemu. Da, i to je u redu, to je njihov izbor. Vi i ja imamo svoje izbore, svoje odluke, ali i svoje odgovornosti.
U životu je veoma važna vaša percepcija i to kako vi svojim očima vidite život, situacije, ljude koji vas okružuju, da li u svemu tome pokušavate da vidite prvo sve one dobre stvari ili je vaš fokus na onome što nije dobro. Upravo to može uveliko odrediti kvalitet vašeg života i samim tim od toga mogu zavisiti i vaši rezultati u životu.
Moj izbor su ružičaste naočare, ne uvek, da se razumemo. Volim i ja da vidim kako stvari stoje, jer ne želim da se zavaravam, jer znam da od mog pravog stava i preduzetih koraka, zavise i moji rezultati u životu. Ali kada se tiče nekih drugih situacija, koje direktno ne utiču na mene, sigurno ću staviti svoje ružičaste naočare i baciti pogled oko sebe. Trudiću se da kroz moje ružičaste naočare vidim da ste bolji nego što jeste, da je kuća čistija nego što inače jeste, da je vreme lepše, da su prozori čistiji…i mnogo toga izgleda bolje. I sada mi recite – zašto bih se ja oslobodila mojih ružičastih naočara?
Da, ali ne zaboravite jedno, da biste imali lep, dobar, harmoničan život, dobar posao, dobre porodične i partnerske odnose, da biste imali dobru, vaspitanu i kulturnu decu… nisu dovoljne ružičaste naočare. Na tome se bogme radi, svakog dana, malo po malo. Dobar život se ne dobija na poklon, zapravo on se stvara, u njega se ulaže, i tek tada možete ponekad uzeti baš te ružičaste naočare, staviti ih na vrh nosa, pa malo kroz njih, pa malo preko njih … Takvo putovanje kroz život prija. Ja to tako…

*tekst objavljen u Antistres vodiču, maj 2019, http://antistresvodic.rs/miris-pozitivnog-duha-ruzicaste-naocare-da-ili-ne/
*Autor teksta i knjige Miris pozitivnog duha:  Gordana Maksimović
Knjgu Miris poziotivnog duha možete naručiti:
mail: gordanamaksimovic4@gmail.com
fb:Gordana Maksimović
tel:0644490108






Pišite mi i naručite svoj primerak:
CENA: 1000.din + poklon za Vas od mene ....(narukvica sa srebrnim priveskom anđela, deteline, krila andjela, srce.....+ cvetni bookmarker i bookmarker anđela, čarobno perce i još po nešto... sve to upakovano na orginalan način ), naravno, umalo da zaboravim i moja posveta Vama!

(Šaljem Vam postekspresom!)


Нема коментара:

Постави коментар