Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

уторак, 16. април 2019.



Približavava se najradosniji praznik USKRS... možda se pitate, šta pokloniti dragim ljudima?
Knjiga Miris pozitivnog duha, svečano obučena, nakićena u skladu sa praznikom... može biti divan poklon.
Unesite Miris pozitivnog duha u nečiji dom, u nečiji život... , ali uvek prvo krenite od SEBE!
Neka u prazničnim danima, zamiriše miris pozitivnog duha.

   Neka vas po njemu poznaju, prepoznaju i mnogi požele isti!



Pre nego što naručite svoj primerak, 
pročitajte šta autor  ima da vam kaže....

Autor o knjizi:



Kada krenete na put promene, kada donesete odluke, važne, životne, onda je potrebno naoružati se pozitivnom energijom, koja vam daje snagu, moć da hrabro koračate napred, da vas strah od neuspeha ne saplete na tom putu, da vas tuđi strahovi ne pokolebaju, da vas teškoće, koje su normalan pratilac svakog uspeha, ne razočaraju i da ostanete uspravni, ponosni i puni vere da je taj put vaš i da je on vaša najbolja odluka do tada.

Shvatila sam i sama da mi je potrebna dodatna snaga, zapravo ne samo meni već celoj mojoj porodici na našem životnom putu. U životu nije uvek sve lako, brojni su izazovi i iskušenja. Treba se nositi sa njima i posle svega izaći uzdignute glave, jači i bolji. Tu snagu sam dobijala svakoga dana radeći na sebi i svom duhovnom rastu, pišući svoj životni priručnik, koji je ulivao energiju meni i ljudima oko mene, sa željom da i vi pronađete u njemu snage za svoje odluke i za dalje korake u svom životu.

Kada god sam imala nedoumica, straha, sreće, talas ljubavi, nežnosti, lepote, uspeha, neuspeha, čežnje, brige... i još mnogo toga, pisala sam i svoje misli prenosila na papir i čitala, čitala po sto puta istu stvar dok me miris pozitivnog duha kojim obiluju moji tekstovi nije opio, umirio, osnažio da sa još većom energijom i optimizmom guram napred i verujem da činim prave stvari. Kao što jednom rekoh, pametna i mudra žena prvo radi na sebi, da bi i svi oko nje lepše živeli i uživali.

Budite strpljivi i otvoreni dok budete čitali ovaj moj životni priručnik, koji će vas podsećati na ono što već znate, ali ste zaboravili da živite. Znati nije dovoljno, treba to što znate i da živite i ato je  mudrost. Mnogi mnogo znaju, ali to što znaju ne žive.  Upravo sam vam pisala ono što svedočim svakim danom svog života. Tu ćete naći od svega pomalo, podsetiću vas i na sreću, na prijateljstvo, na ljubav, na decu, na roditelje, na uspeh, neuspeh, na komfor, na davanje, opraštanje, prihvatanje, na zahvalnost... i sve što mi je padalo na pamet, što mi je služilo i što će, verujem, služiti i vama.


Verujem da ukoliko nešto jako želimo, sigurno pronalazimo i put i način da dođemo do toga. Verujem da je za uspeh potreban onaj prepoznatljivi miris pozitivnog duha koji se širi poput najprivlačnijeg parfema. Verujem da se može mnogo toga, da su potrebni koraci i čvrsta vera, kako u sebe tako i u uspeh koji pripada svakome ko je spreman da ide ka njemu...






Miris pozitivnog duha
       je na dohvat vaših ruka!

Postanite neko ko živi i širi Miris pozitivnog duha, 
da Vas po njemu poznaju, prepoznaju i požele isti!

NARUČITE SVOJ PRIMERAK

još danas !
Vreme je da se donesu neke nove odluke i zacrtaju neki novi ciljevi. Da li ste spremni za promene? Da li ste dovoljno motivisani da na tom putu istrajete? da li vam je potrebna snaga, podrška na tom putu?
Knjiga Miris pozitivnog duha, je tu, da vam posudi snagu, volju, hrabrost i veru, dok svojim malim pobedama ne dođete do iste.


 Uz knjigu, sledi i USKRŠNJE darivanje... Osim što knjigu, autorka pakuje sa puno stila i ukusa, autorka je spremila i puno malih poklončića kreiranih sa puno ljubavi. Ono što možete da očekujete uz naručenu knjigu su: bukmarkeri, čarobno perce, narukvica sa srebrnim priveskom... dobijate još i ogrlicu sa srebrnim priveskom ili minđuše...i još po nešto, što će vas sigurno obradovati, ali isto tako i podsećati na važnost pozitivnog razmišljanja i na dobrobit koju dobijate na taj način ... pa može li bolje od ovoga?

Gordana Maksimović, autor knjige Miris pozitivnog duha i kreator predivnog USKRŠNJEG poklona za vas i vama dragim ljudima.







Pišite mi i naručite svoj primerak:
CENA: 1000.din + poklon za Vas od mene ....(narukvica sa srebrnim priveskom anđela, deteline, krila andjela, srce.....+  bookmarker i bookmarker anđela, čarobno perce i još po nešto... sve to upakovano na orginalan način- novogodišnje pakovanje ), naravno, umalo da zaboravim i moja posveta Vama!

(Šaljem Vam postekspresom!)



Knjigu možete naručiti:
*slanjem poruke u inbox na fb-profilu Gordana Maksimović
*slanjem poruke na mail: gordanamaksimovic4@gmail.com

*na telefon:064 44 901 08

Više o autoru:
https://gordanamaksimovic.blogspot.com/2018/11/ko-sam-zapravo-ja.html
Facebook:Gordana Maksimović
https://www.facebook.com/gordana.maksimovic.165
Kako knjigu pakujem, možete videti:
https://photos.app.goo.gl/jcGAA1ugHNqyTtrw6
Nakit koji kreiram sa puno ljubavi:
https://photos.app.goo.gl/uZ5Bu6XZ1YxMAWM79


Нема коментара:

Постави коментар