Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

понедељак, 8. октобар 2018.

Sreću samo treba probuditi, jer sreća je u vama!

U potrazi za srećom, mi zaboravimo da budemo srećni
Potraga za srećom, da ili ne?




Po hiljadu puta ponavljam, sreću ne treba tražiti, za srećom ne treba trčati, sreću ne treba tražiti u nečemu ili nekome, možda sreću samo treba probuditi, jer sreća je u vama, u vašim srcima skrivena, uspavana, ali u vama. Sreća je velika, a opet tako mala da može se smestiti u svako srce koje želi da je primi. Pa, pitam se šta je sa vašim srcem? Da li znate da je sreća u njemu? Možda samo vaša sreća spava i možda je valja malo prodrmati, probuditi i da budete srećni.


Moram vam reći, da sreća nije privilegija, nekih tamo drugih ljudi, rođenih pod srećnom zvezdom. Svi mi imamo pravo da budemo srećni, samo treba da budemo, a ne da sreću uzaludno tražimo. Neko može i čitav žiovot provesti tragajući za srećom, ne znajući da sreća počinje da se budi u nama tek kad prestanemo da tragamo za njom. Ukoliko ovo ne shvatimo na vreme i sreću vezujemo za nekoga ili nešto, onda je naša potraga doživotna, a mi smo večni putnici i večni tragaoci. 
                                                                 

                                                                  

Vaša je odlula da li ćete biti srećni?

JA SAM ODLUČILA, 
SVOJOJ SREĆI SAM REKLA
 DA !

JA SAM SREĆNA!

                                   🍁🍁




  Pa, šta treba uraditi? Samo treba biti srećan, sada, ovde, u ovom trenutku, baš u ovom času. Za što? Za sve: pre svega, ako ste tu gde ste, pa vi ste živi, ako pogledate levo, desno, pa vi vidite i ne znate kolika je to sreća... i tako redom kroz zahvalnost upoznajte se sa svojom srećom i videćete da je mnogo razloga zbog kojih vi trebate da budete srećni.

A šta vi obično radite? Obično uslovljavate svoju sreću: biću srećan kada uradim ovo ili ono, kada završim školu, kada nađem posao, kada sretnem partnera, kada dobijemo decu, kada deca malo porastu, pa kada oni završe školu... i tako redom, uvek pronalazite neki novi uslov za sreću. A šta  pri tome zaboravljate? Zaboravljate da budete srećni!!! A sve što treba je da budete srećni.

Kako da budete srećni, kada imate neki problem, bolest, neku vama znanu nevolju - možda se pitate? Pa, tako što ćete u svemu što vam se dešava pronaći trunčicu dobroga, lepoga i držati se toga, misliti o tome, zahvaljivati se, gledati put rešenja, a ne samo u problem. 

Fokusom na dobro dižete svoju vibraciju i  tada vaše putovanje kroz život može biti dobro, bajkovito, jer vi postajete svesni sadašnjeg trenutka, i sreću ne tražite tamo negde, nego tu gde jeste, sada i ovde.



Možda i ja nekada nisam bila svesna koliko sam srećna i umela sam da uslovljavam svoju sreću. Biću srećna kad porastem, kada završim fakultet, zaposlim se... i tako redom, ali hvala dragom Bogu, što sam ipak veoma rano shvatila da je sreća u putovanju kroz život i da se srećan na putovanje kreće. Tako da sam uživala u svim periodima svog života, učeći i sebe i ljude oko sebe, da je važno da se radujemo i najmanjim stvarima, i da ćemo tada imati mnogo razloga za sreću, i da ćemo biti srećni, a sreća sreću privlači. 




Kada ste srećni i kada znate da prepoznate taj osećaj koji treperi u vama, vi postajete magnet za još dobrih osećaja. 





I to je tako...  i nikako drugačije. Zato i vi dragi moji znani i neznani prijatelji ne tražite i ne čekajte sreću, jer sreća se budi u vama, tek kada prestane potraga za srećom, jer u toj potrazi za srećom, vi zaboravite da budete srećni. 

Autor teksta i knjige-  Miris pozitivnog duha, Gordana Maksimović

 Više o knjizi:
http://gordanamaksimovic.blogspot.com/…/miris-pozitivnog-du…
 Više o tome kako se knjiga sprema za svoje putovanje do vaših ispruženih ruku:
https://photos.app.goo.gl/jcGAA1ugHNqyTtrw6
 Više o nakitu * Jewelry design by with love 
 Gordana Maksimović* kreiranom sa ljubavlju koji zajedno putuje sa knjigom, jer autorka želi da vam još po nešto daruje i da vas sa malim poklončićima koji prate knjigu, podseti na važnost pozitivnog razmišljanja:
https://photos.app.goo.gl/uZ5Bu6XZ1YxMAWM79

Piše: Gordana Maksimović


    Ja sam Gordana Maksimovic. Po vokaciji sam dipl. defektolog, master logoped, motivacijski govornik i life coach. Sve to zajedno čini divan sklad kako u poslovnom, tako i u privatnom životu. Autorica sam jednog jako praćenog bloga, kao i You Tube kanala i istoimene knjige "MIRIS POZITIVNOG DUHA i facebook-stranice, koji su jako motivirajući i inspirišu me da dalje radim, objavljujem i produbljujem svoja znanja, sa željom da sve to podelim sa vama. Nadam se da ćete u svemu što pišem prepoznati moju želju, da shvatite koliko je ovaj život vredan i koliko ga možete lepo živeti. Ja živim svoju bajku i uživam u njoj. Želim vama vašu bajku, ali tu bajku kreirate vi sami. Želim vam da vaša kreacija bude vaš izbor, da vaša životna priča i vaša realnost postane vaša bajka. Jer život zaista jeste bajka, a mudra i pametna žena prvo radi na sebi da bi i ona i svi oko nje lepo živeli i uživali.   

Нема коментара:

Постави коментар