Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

уторак, 21. август 2018.

~ Širite ljubav: Svaki trenutak je poseban, ako imate s kime da ga podelite! ~


   Ne volim da pričam i pišem o prolaznosti, jer tada počinjem da brinem, i propuštam da živim u trenutku i da se radujem sada. Ukoliko preterano razmišljamo o onome što je prošlo, pa koliko brzo je prošlo, pa što tako brzo prođe... u toj brizi... čini mi se, da još brže vreme leti, a nama ostaje još veća žal, jer ne iskoristismo to vreme, da živimo, da se radujemo, da uživamo sa decom i porodicom, da radimo ono što volimo, stvaramo, putujemo, da se družimo i da pre svega u svemu tome uživamo.




  Ono što je važno jeste, da osvestimo da vreme teče, ali I da mi to vreme možemo da  iskoristimo na najbolji način, da se zagledamo u decu, sestru, majku, oca, supruga, drage nam ljude oko nas, da im pružimo ljubav, radost, da ih nadahnemo životom, da im pomognemo kad im ne ide, da se požalimo kada nama ne ide... da se udružimo da nam lakše krene. Jer sve je i lakše i lepše kada se podeli.

   Nemoj da vam bude teško da kažete detetu, majci, suprugu... da ih volite, nemojte se ustrčavati da ih čvrsto zaglite, poljubite... i kada vam možda i nije do toga u tom trenutku ... biće vam nekada drago...i njima budite sigurni.
   Nemojte čekati posebne trenutke, jer oni budu retko... jer svaki trenutak je poseban, ako imate sa kime da ga podelite, neko danas baš o tome sanja.


... ja sam odlučila da budem srećna i u skladu sa svojom odlukom živim... a moj životni podsetnik, knjiga Miris pozitivnog duha ... je meni uvek pri ruci i po potrebi... kada zaboravim koliko imam razloga da budem srećna i koja me podseti na važnost koju ima ZAHVALNOST u mom,a sigurna sam i u vašem životu...

 Moja jutarnja molitva je jedno veliko....
                   💛     HVALA    💛



  

 A što to mi obično radimo? Žurimo da završimo sve svoje obaveze, stavljamo na pleća još poslova, da bismo kući doneli još prihoda, misleći da je to sreća. Nije sreća u umornoj majci, opterećenom ocu, dzangrizavoj ženi, i deci koja vape za poljupcem i nasmejanom majkom. Nikome nije stalo do krpica, više, nego do stiska ruke i majčinog mirisa koji se pamti. Ima sve da se kupi, ali kada ujutru zamirišu, palačinke, uštipci, bakin kolač.... i raznorazne đakonije, nema te pekare koja je to još umesila i ispekla. A ukoliko to sve napravite zajedno, eto sreće još veće, eto sećanja za sva vremena... i ti se mirisi pamte...i zbog tih se mirisa dolazi kući iz daleka.

   Neko sam ko zna da uživa u trenutku, ko zna da će sve jednom proći, i baš zato što znam, ja znam i da živim u svakom trenutku. Da, zaboravim se i ja , pa ubrzam više nego što treba i ja bih nekada na trista strana, trudim se da deca ne trpe i ne osete, ali onada osetim ja. Tada znam da se zaustavim, i sve ostavim na stranu, pa svi zajedno legnemo, grlimo se, smejemo, ljubimo se sve dok njima ne dosadi... Gledajući neke stare slike, još mi je jasnije da takvih trenutaka valjalo bi da bude još više... jer takvi trenuci deci, a i nama odraslima daju dobre smerice u životu i ukazuju na prave vrednosti, a to su zajedništvo, porodica, ljubav, sloga, radost , smeh...

   Neko sam ko iza sebe ostavlja mir, posle mene i mojih reči, nikada vas neću ostaviti u nespokoju. Neko sam ko širi radost, ko ume na diskretan način da podigne vibraciju tamo gde kažu da je to nemoguće, neko sam ko može da pomiri i umiri usijane glave... i kada odem... kao što rekoh ostavljam iza sebe mir... a u tom miru je i radost i sreća. 

  Širim ljubav, lepe i dobre misli, savetujem, kada za savet me pitaju, svojim primerom ohrabrujem i osnažujem, i prepoznaćete me po osmehu i mirisu pozitivnog duha, po kome me poznaju, prepoznaju i  mnogi požele isti.

* tekst objavljen u SRETNA ŽENA MAGAZIN, 21.08 2018.god.
http://www.sretnazena.com/2018/08/sirite-ljubav-svaki-trenutak-je-poseban.html

*Autor teksta i knjige MIRIS POZITIVNOG DUHA -Gordana Maksimović

Knjigu - Miris pozitivnog duha - možete naručiti i kupiti:

*putem mail: gordanamaksimovic4@gmail.com
*porukom: na profilu Gordana Maksimović
*porukom: na telefon:  064 44 901 08
*ako ste iz Kraljeva, knjiga vas čeka u knjižari Prozor, Cara Dušana, 53
*moguće je i lično preuzimanje po dogovoru
* Knjigu iz inostranstva možete naručiti,  uplatom preko Western Uniona, a ja Vam šaljem postexpresom. 


Pišite mi i naručite svoj primerak:
CENA: 1000.din + poklon za Vas od mene ....(narukvica sa srebrnim priveskom anđela ili  deteline ili krila andjela ili srce..... + cvetni bookmarker + bookmarker anđela + čarobno perce i još po nešto... sve to upakovano na orginalan način ), naravno, umalo da zaboravim i moja posveta Vama!

... i to nije sve!
Ima još iznenađenja...
... da, u avgustu pojačano darivanje, svako ko naruči knjigu dobija još, pored poklončića navedenih gore, ogrlicu i minđuše, a ko naruči četiri knjige, jednu dobija na poklon i sve one sa sobom nose obećane poklončiće i svaka spakovana sa stilom i ukusom, naravno i sa puno ljubavi .


*Kako sve to izgleda pogledajte na linku:
https://photos.app.goo.gl/jcGAA1ugHNqyTtrw6

*Više o autorki knjige pogledajte na linku:
https://www.facebook.com/gordana.maksimovic.165

*Više o nakitu koji putuje sa knjigom na linku:
https://photos.app.goo.gl/uZ5Bu6XZ1YxMAWM79









Нема коментара:

Постави коментар