Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

недеља, 3. јануар 2016.

~ Zašto su baš moje godine najbolje?~



    Zato što ja tako želim. Zato što su sve godine dobre, ali moje su najbolje, zato što u ovom trenutku, ne mogu ih imati ni manje a ni više. Ali i zašto bi?
    Moje godine, su samo moje i ponosna sam na njih. Ponosna sam i na godine koje su iza mene, jer znam da su bile lepe, ispunjene, vredne i mogu biti veoma zadovoljna. 
   Sada kada zatvorim oči i setim se prošlog vremena, toliko zadovoljstvo i toplinu osetim oko srca  i pomalo se i raznežim, ali pre svega zahvalim se dragom Bogu, što mi je dao šanse u životu koje sam umela na pravi način da iskoristim i pronađem put kojim danas koračam. Srećna sam i ispunjena na svim životnim poljima, svesna sam sebe i svega oko sebe. Živim u sadašnjem trenutku, sećam se lepih stvari iz prošlosti i maštam i imam viziju budućnosti. Ali pre svega živim sada i ovde.
  Volim sebe, poštujem sebe a samim tim sposobna sam da volim i ljude oko sebe. Ono što mi je danas važno je ovaj moj jedan jedini život. Osećam ga svim čulima. Život ima svoj  miris i ja ga zovem miris pozitivnog duha, on ima svoj ukus nekada je malo gorak, ali ja ga činim slatkim i neodoljivim. Život ima i svoju boju, što bih ja rekla samo uzmi platno i naslikaj najlepšu priču. Život je osetljiv zato ga dodirujem nežno i ponašam se prema njemu kao prema najvećem bogatstvu koje imam. Pa da li postoji veća dragocenost od života?
   Cenim i poštujem ovaj svoj život koji živim, cenim svaku godinu koju brojim, radujem se svakoj sledećoj i u svakoj podjednako uživam. Sve su godine dobre, ali moje su najbolje. Naravno kada su moje. Vaše takođe, samo ih prihvatite i živite najbolje što možete.

Нема коментара:

Постави коментар