Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

четвртак, 26. новембар 2015.

#SVI DOBIJAMO ONO ŠTO ZAŽELIMO

                                                               "Pazi šta misliš,možda ti se i ostvari"


     Evo moje jedno iskustvo,kako brzo dobiješ ono što zaželiš.Uobičajen dan,Sedim u ordinaciji sa svojim dragim kolegama i neobavezno pričamo o svemu.Ulazi koleginaca i donosi dve olovke i poklanja ih  jednoj od nas.Tu se započe priča koliko ko troši olovaka u svom radu,koliko ko od nas piše.Ono što sam ja rekla da puno pišem i da mi jedna hemiska olovka traje dva dana.Zbog toga ja kupujem samo one hemiske olovke koje imaju gumu i koje štite prst od neprestanog pritiska.Eto to je bilo to.Nije prošlo ni pet minuta ulazi devojka trgovački putnik,reklamira svoju farmaceutsku kompanjiju i na kraju prezentacije,vadi olovke iz tašne i poklanja  nam.Pitata se kakve su olovke bile.Pa onakve kakve ja koristim u radu.Eto to je primer brze manifestacije.
    Sada ću vam dati primer kako je potrebno vreme da prođe od trenutka kada nešto izgovorite  do trenutka realizacije.Imam jednu poznanicu koja radi već nekih petnaestak godina.Od dana kada se zaposlila ona je u strahu za posao.To je toliko primetno i to stalno nekako naglašava  upravo jednom neprestalnom servilnošću i popunjavanja svakavih rupa.Ako nedostaje radnik,ona je ta koja će da ga  menja,ako nema kafe ona je ta koja kupuje,ako nekom treba neka pomoć,ona se namešta.Sve je to radila da bi dobila naklonost ostalih,opet iz straha zbog gubitka posla.Kako se to na kraju završilo.Izgubila je posao posle petnaest godina radnog staža i ako nije bila najmlađa u svojoj službi.Što znači da je petnaest godina slala svojoj podsvesti poruku:"plašim se za svoj posao,ostaću bez posla," i upravo je podsvest ispunila njenu nesvesnu želju.Umesto da je petnaest godina uživala u poslu,pa šta god na kraju bude.
   Ispričala sam upravo ovo svojoj koleginici koja je bila svedok ove prve manifestacije i rekla sam joj da ništa nije slučajno.Da nije slučajno da su mojim rukama našla hemiska kakvu ja želim.Rećiće te važna stvar.Veoma je važno ako osvestimo sadašnji trenutak i postanemo svesni,primećivaćemo još takvih manifestacija koje se neprikidno dešavaju,a mi to uzimamo zdravo za gotovo.Tako kreiramo i svoj život,sreću.prijatelje,posao i razne druge odnose koje ostvarujemo.

Нема коментара:

Постави коментар