Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

петак, 13. новембар 2015.


DA LI PLAĆATE RAČUNE BEZ ŽALJENJA  




"Ima ljudi koji imaju malo, a daju sve što imaju. Takvi ljudi veruju u život i životno blago i njihove škrinje nikada nisu prazne."   


     Nekad sam i ja bila kao i većina vas, puna strahova, ljutnje kada računi stignu na naplatu. Bila sam u stanju kritkovati i sebe i druge zbog računa koji su bili onakvi kakvi jesu. Nisu oni bili ni mali ni previše veliki, ali ja sam već imala naviku da ih kontrolišem, preispitujem i uporedjujem sa predhodnim.

     Medjutim sa radom na sebi i podizanjem moje vibraciji na posve drugi, viši nivo, ja danas svoje račune prihvatam sa zahvalnošću, jer su oni merilo da sam živa i i da uživam razne blagodeti. Shvatila sam da shodno visini računa, proporcionalno je moje uživanje. Moj račun za struju, mi ukazuje da sam uživala u toplim kupkama, kad god sam poželela, da sam pripremala hrahu za moje dragu porodicu, da sam uživala čitajući moje omiljene knjige ispod lampe koja daje odličnu svetlost. Ako su u pitanju računi za telefon, oni mi ukazuju da sam ostvarila komunikaciju sa meni dragim ljudima, da sam obavila neke važne poslove i povezala se sa ljudima koji su mi bili važni u nekom trenutku. Ako je u pitanju račun za dečiju ekskurziju, ili rata za knjige koje su ranije po mom mišljenju bile velike, sada shvatam da mi one samo ukazuju da sam ja majka dva divna deteta, koja uživaju u provodu sa drugarima i da iz knjiga uče život. Ako kažemo skup je benzin, a sa druge strane zanemarimo udobnost svojih kola, komfornog prevoza i bržeg dolaženja do odredjenog cilja, onda  mi ne cenimo ni ono što imamo, mi nismo zahvalni. Mi ne vidima dobrobit, naše blagostanje i uživanje u stvarima koje koštaju, već kritikom umanjujemo značaj koje imaju  u našem  životu.
    Ne kažem da računi nisu veliki, ali ih ne treba gledati sa strahom i neprestano se žaliti i govoriti kako nemate. Jer žaljenjem zbog onoga što nemate, time privlačite još više toga što nemate.
    Umesto toga blagosiljajte sve svoje račune, jer su tu nema nazad i moraju kao takvi i da se plate. Čemu jadikovanje i suvišne priče. Ništa ne pomaže. Poštujte svoje račune, koje ste sami i napravilui i plaćajte ih bez osećaja krivice. Vaši računi su zapravo priznanje vaše sposobnosti da možete da ih platite.
    To ne znači da vi ne trebate da budete štedljivi tamo gde se može smanjiti potrošnja, ali ne po svaku cenu, jer vi zaslužujemo dobro. Ukoliko se zahvalite na pristiglim računima, stvoriće se i uslovi da zaradite i nosite se sa svojim dažbinama onako kako to i treba da bude. 
Radujte se svojim računima, jer vam oni govore da ste živi i da možete da uživate, nekad više, nekad manje, ali sa nadom i verom da ono što vama pripada dolazi vam u susret. Ali sto tako da biste to mogli da vidite i osetite morate biti na istoj vibraciji gde se nalazi novac, blagostanje i bolji život.



                                 "Nesputano primamo kad nesputano dajemo."

                                                                                            Anonimna

Нема коментара:

Постави коментар