Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

недеља, 18. октобар 2015.

   
#INSPIRACIJA



        Inspiraciju za rad na sebi i želju da svoja saznanja podelim sa drugima,nalazim u svakom danu,u lepoj muzici,dobroj knjizi i pozitivnim ljudima.
        Inspiracija su mi moja divna deca koja me podstiču da iznova mnogo učim ,radim na sebi i razvijam se kako bi ovaj život učinili bogatijim zadovoljnim i pre svega srećnim.
        Inspiracija mi je  i moj životni partner,koji je ljubav mog života i koji me prihvata i voli onakvu kakva jesam i koji voli svaku moju reč i verno me prati i uči na našem putu pozitivnog duha.


                                      Inspirisi.....dalje.....

Нема коментара:

Постави коментар