Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

недеља, 18. септембар 2022.

 


Knjige Miris pozitivnog duha i Život je tako lep

su knjige za sva vremena. 

To su knjige koje se vole, kojima se uvek vraćate i

 koje na svako sledece čitanje ostavljaju još jači utisak i čine da se osećate DOBRO.

 A kada se osećate dobro… na toj vibraciji ste podešeni da vam u život dolazi jos puno razloga da zadržite i održite taj dobar osećaj…

 Tada zapravo počinje da deluje zakon privlačenja… 

tako da dobro privlači dobro...


Vi vremenom postaje svedoci, kako sa dobrim mislima, dobrim osećanjima i dobrim delima,

 vaš život  postaje i te kako lep… ali samo uz vaše dopuštanje...


Neko je poželeo Miris pozitivnog duha… 

neko je poželeo Život je tako lep… 

neko je poželeo i jedno i drugo… 🎁🎁


Knjige  Miris pozitivnog duha i Život je tako lep, svakodnevno  putuju i sa sobom nose samo 

DOBRU energiju …

Ukoliko i vi poželite da u svoj život unesete Miris pozitivnog duha i da dopustite da osetite, doživite i proživite lepotu života kroz čitanje knjige Život je tako lep...
rado ću vam poslati knjige, dobri energiju i divne male poklončiće kreirane za vas od autorke(mene)...sve to zajedno upakovano sa puno stila i ljubavi....što će učiniti da se osećate posebno kad sve to dobijete....jer vi to zaslužujete... 
od 💖GORDANA


Čitajući knjige za lični razvoj, pronalazila sam nove načine razmišljanja
i jedan novi drugačiji pogled kako na sebe,
tako i na ljude oko sebe.
Samo primenjujući pročitano, menjao se moj život.

Ne samo moj već i život ljudi oko mene.
Pitate se da li to biva preko noći? Ne, ne, ne...
Za sve je potrebno vreme, strpljenje i veliki broj ponavljanja...
Knjige Miris pozitivnog duha i Život je tako lep,

su knjige koje menjaju život.

Pitate se da li je dovoljno pročitati i ostaviti?
Da li se samo čitanjem istih ili bilo kojih drugih knjiga... menja život?

NE!!!

Jedno je znanje znati, drugo je znanje živeti!
To vam je mudrost življenja.
Ja vam želim tu mudrost življenja, da sve što pročitate i učini vam se dobro, primenite u svom životu i to ne jednom, već više puta, dok ne postane vaša navika i

stil života.


Ne zaboravite, nije moć u znanju, moć je u primeni naučenog.


Želim vam divan dan💖


Krenite dan od zahvalnosti, ona definitivno menja život na bolje.
Probala, malo po malo, svakoga dana...vremenom je zahvalnost postao moj stil života... koji mi svakoga dana donosi još puno razloga za zahvalnost.                                  

 Pišite mi i naručite svoj primerak knjige 
Miris pozitivnog duha
Život je tako lep
mail:  gordanamaksimovic4@gmail.com
Fb profil:  https://www.facebook.com/gordana.maksimovic.165
INSTAGRAM: mirispozitivnogduha
ili pozovite
telefon:064 44 901 08



Uz knjigu Vam šaljem ljubav koju ćete sigurna sam  osetiti kada dobijete svoju naručenu knjigu ili knjige.

Gordana Maksimović
autorka knjiga i neko živi ono 

Нема коментара:

Постави коментар