Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

среда, 27. новембар 2019.



Tajna uspeha 

Prvi korak je najteži


Često ste u nedoumici kada započeti nešto novo, pitate se da li je vreme, da li sačekati neka bolja vremena, da li je to za vas, da li ste spremni… i mnoga druga pitanja vam se motaju po glavi. Verujem i sigurna sam da se u životiu ne može napredovati, ne može se svedočiti novim uspesima ako im se ne krene u susret i ako se ne napravi  i najmanji korak, i to – korak sa verom. Verujem da za sve postoji pravo vreme i pravi trenutak, ali isto tako verujem i da se može propustiti taj isti trenutak… i da vam mnogo toga može proći ispred nosa, a da toga niste ni svesni.
Na pitanje kada nešto uraditi i kada je pravo vreme i sebi i drugima kažem – sada. Ako se na ekranu vašeg uma pojavi neka ideja, verujte da to nije slučajno, i da se ideje javljaju sa nekim razlogom. Svaka ideja je misao u pokretu, koju treba na vreme uhvatiti, zapisati i poraditi na njoj. Ne treba predugo čekati, previše se pripremati, već treba početi i pre nego što ste potpuno spremni.
Tako da na pitanje – kada početi realizaciju neke nove ideje, moj odgovor i vama i meni je: počnite i pre nego što ste spremni! To je pravo vreme.
Međutim, šta se tada dešava u vama? Počinje da se budi strah i brojna pitanja poput toga da li ja to mogu, da li ja dovoljno o tome znam, šta ako ovo, šta ako ono… i još mnoga pitanja će se vrzmati po vašoj  glavi. Ukoliko taj period razmišljanja potraje duže, vrlo lako možete potisnuti svoju ideju, jer će vas strah savladati. Veoma je važno da znate da za prvi korak nije potrebno sve znati, jer kada napravite korak i to korak sa verom, čitav Univerzum će se potrudi da vam pomogne. Na vama je samo prvi korak, svaki sledeći je mnogo lakši, iako vam se to u na samom početku ne čini baš tako.
Lično, moram da vam priznam, da ovo i nije tako lako i da i sama koliko god znala, pisala vam, hrabrila vas da vi to možete, i sama sam bila vrlo često u nedoumici kada se pokrenuti, umela sam i da odlažem, da se dvoumim i čim bi tako krenula u neki projekat, verujte da bi i odustajala od njega. Međutim, shvatila sam iz iskustava, da čim mi se pojavi ideja, a znamo da nije slučajno došla, ja je zapišem. Posle nekog vremena, malo poradim na njoj, razradim je, napravim plan i delam odmah. Kako?  Napišem jasno datum, ako je u pitanju promocija ili neka radionica ili bilo šta drugo što zahteva moju akciju i zakažem vreme održavanja. Na meni je posle ostvarenje plana, i to radim korak po korak, i kao što rekoh prvi je najteži, svaki sledeći je mnogo lakši. I to je TAJNA SVAKOG USPEHA.
Verujem da bez izazova nema napretka. Neki izazovi vam se nameću, a neke treba i sami da postavite. Tek kada se upustite u sve te projekte, zapravo tek tada shvatite koliko možete da postignete, jer da niste krenuli – to nikada ne biste ni otkrili. Sigurna sam da mnogi snovi ostanu nedosanjani samo zato što previše čekate, što vreme iscuri kao peščanik u satu… bez obzira što u sebi imate potencijale za sve što zamislite. Verujte, uvek više vredite, znate i umete nego što sami u to verujete. To je taj ogroman potencijal koji postoji u svima nama, ali brojna nametnuta ili lična izgrađena uverenja nas sputavaju da raširimo krila i poletimo u pravcu svoga sna. Snovi se ostvaruju onima koji svome snu krenu u susret. Vi, i samo vi, najbolje znate šta je najbolje za vas. I još samo jedno – u životu ne biste ni dobili želju da nešto uradite, da niste sposobni da to uradite.
Tekst: Gordana Maksimović, autor teksta i knjige Miris pozitivnog duha
Tekst objavljen u Antistres vodiču, novembar 2019
http://antistresvodic.rs/tajna-uspeha-prvi-korak-je-najtezi/

Knjigu - Miris pozitivnog duha - možete naručiti i kupiti:


*putem mail: gordanamaksimovic4@gmail.com

*porukom: na profilu Gordana Maksimović

*porukom, na telefon:  064 44 901 08

*ako ste iz Kraljeva, knjiga vas čeka u knjižari Prozor, Cara Dušana, 53

*moguće je i lično preuzimanje po dogovoru

* Knjigu iz inostranstva možete naručiti,  uplatom preko Western Uniona, a ja Vam šaljem postexpresom. 



Pišite mi i naručite svoj primerak:

CENA: 1000.din + poklon za Vas od mene ....(narukvica sa srebrnim priveskom anđela, deteline, krila andjela, srce.....+ cvetni bookmarker i bookmarker anđela, čarobno perce i još po nešto... sve to upakovano na orginalan način ), naravno, umalo da zaboravim i moja posveta Vama!


(Šaljem Vam postekspresom!)

Mnogi pristigli komentari glase:"Gordana, vi mi niste poslali samo knjigu, vi ste mi poslali ljubav."

#prvikorakjenajteži # mirispozitivnogduha #gordanamaksimovic #centarzaličnirazvojmirispozitivnogduha

Нема коментара:

Постави коментар