Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

понедељак, 26. новембар 2018.

~Neka svet bude bolji zbog vas, zato što ste vi rešili da budete bolji


Neka svet bude bolji zbog vas, zato što ste vi rešili da budete bolji
Volim da darujem, volim da kreiram poklončiće za drage ljude, prijatelje, za moje čitaoce… Darivanje je jedan od sastojaka koji čine moj recept za sreću. Darujem od srca, sa puno ljubavi i bez očekivanja. Takvo darivanje mi donosi dobru energiju, takva energija kruži, prenosi se i ponovo dolazi do mene, ili do onoga ko daruje, ali u sasvim drugom obliku.
Često mi se čude, zašto imam potrebu da nekome nešto poklonim, jer ja kao autor knjige Miris pozitivnog duha, kreiram, divne poklončiće i poklanjam mojim dragim čitaocima. Poklanjam iz srca, sa puno ljubavi, bez ikakovog očekivanja, a verujte mi, mnogo dobijam zauzvrat. Možda se čudite šta dobijam, kada samo dajem. Sada ću i to potanko objasniti. Probajte i vi, pa će vam tada sve biti jasno.
Evo ovako: Pre svega, uživam u razmišljanju šta bi to mogla još da darujem uz knjigu mojim dragim čitaocima, istražujem, osmišljavam, kreiram, uživam svakog trenutka u svemu tome, sa željom da ti moji mali poklončići budu podsetnik mojim čitaocima koliko je pozitivan način razmišljanja dobar i koliko blagoslova donosi u život onih koji u skladu sa svojim dobrim mislima i žive.
Drugo, kada pošaljem naručenu knjigu, ili istu kupe u knjižari, a ona bude sa stilom i ukusom upakovana, sa puno malih poklončića, onda razmišljam o mom čitaocu… Kako je njemu kada sve to otvara, kako se raduje, kako ne veruje u to što vidi, kako ga obliva radost, talas sreće, kako mu titra osmeh na licu, kako ima potrebu da to pokaže, majci, deci, partneru, kako se u njemu budi ljubav, jer oseća da je to sve sa ljubavlju spremljeno i knjiga, i posveta, i sve ono što nju prati do ispruženih ruku čitaoca. E, tu smo, tu je moja druga dobit, to budi u meni predivan osećaj, jer ja u svojim mislima doživljavam sve to što i moj iznenađeni čitalac… i tako već stotinama, stotinama puta, proživljavam divan film u svojoj glavi.
Pa, ako ste se i pitali odakle meni taj pozitivni duh, koji traje, odoleva iskušenjima, kako ja mogu toliko da pišem, pričam, i sve to zaista i živim, kako sve u životu prihvatam sa lakoćom i čini se da je kod mene sve lako i lepo, pa evo baš ovako… odavno  sam shvatila da je između ostalog i darivanje jedan od sastojaka koji čini moj recept za sreću.
I na kraju, kada od svog čitaoca, iznenađenog mojim darivanjem, dobijete poruku zahvalnosti, onda je to ”šlag na torti”. Onda od sreće, često i poneka suza radosnica zaiskri u mom oku, možda ista ona koja zaiskri i u oku mog čitaoca kada je prima paket, otvara i čita moju knjigu… jer je shvatio da postoje ljudi koji vole, ljude koji imaju dobro srce, ljudi koji znaju kako sitnice život čine, ljudi koji misle na vas, ljudi koji žele u vama da probude radost, sreću… i mnogo toga u šta ste prestali da verujete.

“Da li vam se ikada desilo da sebi naručite knjigu za DUŠU i bude vam žao da je otpakujete jer je upakovana sa dosta stila, sa zahvalnošću, uz preslatki nakit sa likom Anđela i peruškom meni omiljene boje. Šta reći? Osim veliko Hvala Gordana Maksimović, što imate Srce puno Ljubavi i Ljepote, a malo li je na ovo vrijeme!

Dragana B.

Hvala, draga Dragana… sigurna sam da ništa nije slučajno,
kao što nije slučajno da MOJA knjiga pronalazi DIVNE DUŠE koje umeju da se raduju malim stvarima, koje umeju da se raduju pruženoj ljubavi (u vidu knjige za dušu i malih poklončića koje sa puno ljubavi zaista i osmisljavam i biram i kreiram)… Ko nema ljubavi to ne može ni da oseti, ni da prepozna… ali takav sigurno i neće poželeti sve ovo što je pretpostavljam Vama ulepšalo dan, a verujem čitajući knjigu i život .
Hvala i uživajte draga moja.
Gordana Maksimović
autor knjige Miris pozitivnog duha

Često u posveti koju napišem poželim mojim čitaocima da žive i šire miris pozitivnog duha, da ih drugi po njemu poznaju, prepoznaju i mnogi požele isti… da svojim primerom inspirišu i motivišu i druge, da neguju dobre misli i pozitivan duh.






Zato dragi moji, sledite moj primer, iznenadite nekoga danas, partnera, kolegu, drugaricu, majku… bilo koga… Pitate se – čime? Dovoljno je da im se osmehnete, kažete lepu reč, pomognete da na kasi spakuju svoju kupljenu robu, podarite nekome svoje vreme, posudite svoju veru, ponudite svoje znanje, poklonite nekome ono što vam dugo stoji i ne koristite, a nekome to može puno da znači, ponudite umešeni kolač starom komšiji, pa ako imate decu, neka mu vaše dete odnese, naučite svoje dete da poklanja, da bude pažljivo… i mnogo toga možete učiniti danas… možda samo se do sada niste toga setili.
Znate, možda ćete biti čudni drugima u početku, možda će vas iznenađeno pogledati, ma onako sa nevericom… Govorim iz iskustva, jer su tako jednostavne stvari i postupci postali retkost, ali kao što rekoh – budite neko ko će buditi radost u ljudima i koji će učiti gledajući u vas.

Učinite sebe srećnim i dozvolite sebi da imate taj dobar osećaj, pomozite drugima i inspirišite svojom pojavom. Neka svet bude bolji zbog vas, zato što ste vi rešili da budete bolji. Drugi će, možda  gledajući na vas, učiniti još neko dobro delo… i tako taj talas može da bude sve veći i veći, i tako se čitavo društvo menja na bolje… Ali, uvek krenite od sebe… Ja to tako, vi birajte kako god želite, ali probajte – dobar je osećaj darivanja… i još jednom da ponovim: Neka svet bude bolji zbog vas, zato što ste vi rešili da budete bolji!


*autor teksta i knjige Miris pozitivnog duha: Gordana Maksimović

*tekst objavljen u Antistres vodiču, 26.11 2018
http://antistresvodic.rs/miris-pozitivnog-duha-neka-svet-bude-bolji-zbog-vas-zato-sto-ste-vi-resili-da-budete-bolji/



Više o knjizi i kako do knjige, možete pogledati u linku ispod:
https://gordanamaksimovic.blogspot.com/2018/06/miris-pozitivnog-duha.html



Knjigu - Miris pozitivnog duha - možete naručiti i kupiti:

*putem mail: gordanamaksimovic4@gmail.com
*porukom: na profilu Gordana Maksimović*porukom: na telefon:  064 44 901 08
*ako ste iz Kraljeva, knjiga vas čeka knjižari Prozor, Cara Dušana, 53
*moguće je i lično preuzimanje po dogovoru
* Knjigu iz inostranstva možete naručiti, uplatom preko Western Uniona, a ja Vam šaljem postexpresom. 

Uz knjigu, autorka svim svojim čitaocima poklanja, puno malih ali sa ljubavlju kreiranih poklonćića...



Нема коментара:

Постави коментар