Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

уторак, 18. септембар 2018.

~Birajte svoje misli - Život teče baš onako kako ga osmislite!~


Miris pozitivnog duha
Birajte svoje misli - Život teče baš onako kako ga osmislite!


    Često možete da čujete poznate rečenice: "Postaješ ono o čemu razmišljaš", ili "Kakve su ti misli takav ti je život" i mnoge druge koje vas podsećaju na važnost vaših misli. Da li ste samo nekada zastali i pomislili šta je to što vam se mota po glavi, sa kakvim mislima živite, kako mislite o drugima i kako mislite sebi... šta imate da da mi kažete? Kakvi su vaši odgovori?


    Da li ste uopšte, ikada i razmišljali o tome? Možda je vreme baš sada da oslušnete sebe,  kako govorite, o čemu najčešće pričate, šta je to što gledate, slušate, kako o drugima govorite, i šta mislite da oni misle?

     Važna su ova moja pitanja, jer odgovor na njih, daće vam uvid kakve misli gajite i kakav život živite. Važne su vaše misli, jer one kreiraju vaše jutro, dan i veče... dok misli sa kojima utonete u san, kreiraju naredni dan. I tako ta igranka traje bez prestanka.

      Život teče baš onako kako ga osmislite. Neko kreira divnu priču i tu priču živi, a neko na žalost kreira večnu dramu, i biva njen glavni junak.

Kakva je vaša priča,
 koji film vi živite i kakav junak želite da budete?
 Ja biram bajku i bajku živim, 
a začetak te moje bajke ja baš u mojim mislima. 


    Zamislim, divan dan, radost, zdravlje, ljubav, partnera, decu, psa, roditelje, divne prijatelje, takve ih ja vidim i želim da to tako bude... i bude, jer sa svojim dobrim mislima, dobrom energijom, dobrim osećanjima, radimo dobre stvari i ljudi  oko nas uglavnom žele da su sa nama i na našoj vibraciji.

     Ne kažem da tu neko neće otići, nije spreman da učestvuje u mojoj bajci, ali desiće se, kada prođe neko vreme,  da će možda i ta osoba poželeti ulogu u mom filmu i ja ću joj je rado dodeliti. Volim ljude, volim lepe stvari, volim lepe reči, volim radsot, volim lepo okruženje, puno detalja, tako da će moja bajka zamišljena u mojim mislima, biti vesela, razigrana, sa puno smeha, da će učesnici poželiti da ta bajka večno traje.

     Mnogo je razloga za sreću, ako imate dobre misli, ako gajite optimizam i ako vam je miris pozitivnog duha nešto po čemu vas drugi poznaju, prepoznaju i rado požele isti, onda ste vi kupili kartu za putovanje zvano život, i to ne bilo kakav, već život kakav vredi živeti. Život koji može da bude vaše najlepše putovanje, ali upamtite, mnogo toga zavisi od vas, vaših misli, reči i dela.

     Ako volite sebe, ako želite da budete lepi, mladi duhom, zadovoljni, birajte svoje misli, jer vi to možete, negujte dobre  misli, jer misli boje vašu priču, i oslikavaju vaš život. Kada to osvestite i shvatite moje reči i nabacite zadovoljan osmeh na lice, jer vaša priča može postati bestseler!

*tekst objavljen u Sretna žena magazin, 17.09 2018.
http://www.sretnazena.com/2018/09/birajte-svoje-misli-zivot-tece-kako-ga-zamislite.html

*autor teksta i knjige Miris pozitivnog duha - Gordana Maksimović


Knjigu - Miris pozitivnog duha - možete naručiti i kupiti:

*putem mail: gordanamaksimovic4@gmail.com
*porukom: na profilu Gordana Maksimović
*porukom: na telefon:  064 44 901 08
*ako ste iz Kraljeva, knjiga vas čeka u knjižari Prozor, Cara Dušana, 53
*moguće je i lično preuzimanje po dogovoru
* Knjigu iz inostranstva možete naručiti,uplatom preko Western Uniona, a ja Vam šaljem postexpresom. 





Pišite mi i naručite svoj primerak:
CENA: 1000.din + poklon za Vas od mene ....(narukvica sa srebrnim priveskom anđela ili  deteline ili krila andjela ili srce..... + cvetni bookmarker + bookmarker anđela + čarobno perce i još po nešto... sve to upakovano na orginalan način ), naravno, umalo da zaboravim i moja posveta Vama!


... i to nije sve!
Ima još iznenađenja...
... da, septmbar, pojačano darivanje, svako ko naruči knjigu dobija još, pored poklončića navedenih gore, ogrlicu i minđuše, a ko naruči četiri knjige, jednu dobija na poklon i sve one sa sobom nose obećane poklončiće i svaka spakovana sa stilom i ukusom, naravno i sa puno ljubavi .


*Kako sve to izgleda pogledajte na linku:
https://photos.app.goo.gl/jcGAA1ugHNqyTtrw6

*Više o autorki knjige pogledajte na linku:
https://www.facebook.com/gordana.maksimovic.165

*Više o nakitu koji putuje sa knjigom na linku:
https://photos.app.goo.gl/uZ5Bu6XZ1YxMAWM79




Piše: Gordana Maksimović
Ja sam Gordana Maksimovic. Po vokaciji sam dipl. defektolog, master logoped, motivacijski govornik i life coach. Sve to zajedno čini divan sklad kako u poslovnom, tako i u privatnom životu. Autorica sam jednog jako praćenog bloga, kao i You Tube kanala i istoimene knjige "MIRIS POZITIVNOG DUHA i facebook-stranice, koji su jako motivirajući i inspirišu me da dalje radim, objavljujem i produbljujem svoja znanja, sa željom da sve to podelim sa vama. Nadam se da ćete u svemu što pišem prepoznati moju želju, da shvatite koliko je ovaj život vredan i koliko ga možete lepo živeti. Ja živim svoju bajku i uživam u njoj. Želim vama vašu bajku, ali tu bajku kreirate vi sami. Želim vam da vaša kreacija bude vaš izbor, da vaša životna priča i vaša realnost postane vaša bajka. Jer život zaista jeste bajka, a mudra i pametna žena prvo radi na sebi da bi i ona i svi oko nje lepo živeli i uživali.   

Gordana je autor knjige MIRIS POZITIVNOG DUHA, ukoliko i vi želite da u vašem životu zamiriše miris pozitivnog duha... naručite svoj primerak već danas.

Knjigu - Miris pozitivnog duha - možete naručiti i kupiti:

*putem mail: gordanamaksimovic4@gmail.com
*porukom: na profilu Gordana Maksimović
*porukom: na telefon:  064 44 901 08
*ako ste iz Kraljeva, knjiga vas čeka u knjižari Prozor, Cara Dušana, 53
*moguće je i lično preuzimanje po dogovoru
* Knjigu iz inostranstva možete naručiti, uplatom preko Western Uniona, a ja Vam šaljem poštom i knjiga brzo stiže, za par dana. 





Pišite mi i naručite svoj primerak:
CENA: 1000.din + poklon za Vas od mene ....(narukvica sa srebrnim priveskom anđela ili  deteline ili krila andjela ili srce..... + cvetni bookmarker + bookmarker anđela + čarobno perce i još po nešto... sve to upakovano na orginalan način ), naravno, umalo da zaboravim i moja posveta Vama!


... i to nije sve!
Ima još iznenađenja...
... da, u septembru, pojačano darivanje, svako ko naruči knjigu dobija još, pored poklončića navedenih gore, ogrlicu i minđuše, a ko naruči četiri knjige, jednu dobija na poklon i sve one sa sobom nose obećane poklončiće i svaka spakovana sa stilom i ukusom, naravno i sa puno ljubavi .


*Kako sve to izgleda pogledajte na linku:
https://photos.app.goo.gl/jcGAA1ugHNqyTtrw6

*Više o autorki knjige pogledajte na linku:
https://www.facebook.com/gordana.maksimovic.165

*Više o nakitu koji putuje sa knjigom na linku:
https://photos.app.goo.gl/uZ5Bu6XZ1YxMAWM79



Нема коментара:

Постави коментар