Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

четвртак, 1. фебруар 2018.

~Bolji život počinje kada prestanete da se žalite i kada uzmete život u svoje ruke! ~

   

 Dragi moji čitaoci, inspiraciju za pisanje nalazim u vama, vašim željama, u vašim komentarima, u svojoj porodici, kod rođaka i bliskih prijatelja u svemu što me okružuje i tek sada sam svesna tolike inspiracije koja je svuda oko mene i koja je, mogu vam reći, neiscrpna. Radujem se vama,  mojim čitaocima, dušama koje prate putokaze i idu putevima kojima je nekad lakše, nekad teže, ali naravno uz miris pozitivnog duha svaki put vodi samo napred. Zahvalna sam vam na tome, zahvalna sam na svakoj ideji koja se javi, ali i na mojoj spremnosti da o tome i pišem. 




   Divno je kada znam, osećam, a vi to u komentarima i kažete, da moje reči doprinose da se vaši životi menjaju na bolje. Da ono o čemu pišem i kako pišem motiviše vas da se polako budite i preuzimate odgovornost za svoj život, da vam ulivam neophodnu snagu i volju da svesno koračate kroz život i uzimate ono što vam pripada i još mnogo toga, onda zaista budite u meni neopisivu inspiraciju i želju da još više pišem i da nesebično sve delim sa svima vama. Šta samo reći posle ovakvog komentara? 
  "Gordana, savršeni ste! Uzivala sam u svakoj objavi, svakom retku... Nešto lepše, životu primenjivo, tako pitko nisam skoro videla. Hvala Vam... Vi šetate po našoj duši... postavljate putokaze... dajete vetar u ledja!!!! Razumljivim redovima, lako je krenuti dalje. Svako slovo, lako za upiti i primerom u zivotu... primeniti. Hvala... za svaki redak, nesebično podaren!!! Ostanem budna do tri po ponoci... čitam... pa se vratim ponovo,  sve mi malo...   Plašim se da mi nešto nije promaklo!!! Veliki pozdrav i podršku da nikad ne odustanete "... Pozdrav Č M
   Posle ovakvog komentara i mnogih drugih, mogu reći samo jedno veliko hvala. Hvala što postojite, što čitate, što rastete izajedno samnom, hvala i meni što sam spoznala mnoge stvari u životu, što sam bila spremna da učim i bila mudra da to i primenim. Jer mnogi mnogo znaju, mnogo su toga čuli, mnogo  knjiga pročitali, ali sve kod njih ostaje samo na znanju. Važno je znati, ali i znanje znati primeniti, tek onda to znanje ima svrhu, tek tada počinje prava čarolija života.


   
     To vama želim, tu mudrost življenja, da sve što ste naučili, spoznali, pročitali, čuli, probate da primenite u svom životu, jer tek tada život počinje da se menja na bolje, a vi postajete svakim novim danom sigurniji, zadovoljniji, a pre svega mudriji. A kada ste mudri, vama sve postaje jasnije, vi znate važnost visoke vibracije i potrebe da se tamo što duže zadržite, potom znate  važnost fokusa na dobro, na ono što imate, a ne na ono što nemate, potom znate koliko je važno znati se zahvaliti na svemu što imate do sada, a ne sve to shvatati i uzimati zdravo za gotovo. Takođe znate važnost opraštanja, prihvatanja, davanja, važnost vere kao i važnost sadašnjeg trenutka i života sada i ovde. Vi znate da je vaš život  odraz vaših izbora i vaših donešenih odluka. Ali isto tako vi znate da nema pogrešnih odluka, već samo odluka sa kojima se niste uskladili. Ako se osećate dobro, znači to je to, sve je  u redu... Vaše emocije prate vašu odluku. Želim vam tu i takvu mudrost života daznate i da je  živite, jer samo tada vi možete živeti bolje.
   Zapamtite još nešto dragi moji čitaoci... bolji život počinje od onog trenutka kada počnete da se fokusirate na dobre stvari i kada u svemu vidite nešto dobro i kada iz svega što vam se dešava učite. Onda nema loših stvari, ima samo dobrih lekcija

   Bolji život počinje kada prestanete da se žalite, kada uzmete život u svoje ruke i kada krenete sa puno vere napred ka cilju. Naravno da taj cilj treba da bude jasan, dostižan i nikako mali. Verujte da možete i da u sebi imate ogroman potencijal koji čeka da ga pokrenete. Puno maštajte, vizualizujte sebe na tom cilju, put će vam biti i lakši i poznatiji.
   Okružite se pozitivnim i uspesnim ljudima, jer oni vam mogu biti ucitelji, snaga i svetlo na vašem putu. Padaćete, dizati se, skretati malo u stranu, ali nikako unazad. Neka vam cilj treperi pred očima. Ponavljate sebi da vi to možete. Vera je veoma važna i ona vam daje vetar u leđa. Pa ako je samo jedan čovek uspeo, znači da je put prokrčen i može se tuda. Samo napred, strpljivo, korak po korak i ne zaboravite da uživate na tom putu  ka boljem životu. Jer bolji život nije samo na cilju, bolji život je i sam  put ka cilju.   
   Bolji život je sada i ako naučite da živite u sadašnjosti najbolje što možete, živećete  zadovoljno i srećno i pre nego što stignete do cilja. Još nešto, bolji život zapamtite počinje u vašim mislima. Budite mudri, birajte svoje misli, birajte bolji život.
    Hvala vam dragi moji čitaoci još jednom, na vašim lepim i ohrabrujućim komentarima, koji mi daju snagu, jačaju volju, pokreću i inspirišu da puno pišem i sve to da i dalje nesebično delim sa svima vama. Sve što pišem, pričam, ja to iskreno i živim zato se možda i oseća snaga i moć reči. Naravno da u životu nije sve besprekorno, da postoje brojni izazovi, ali zajedničkim snagama dolazimo do putokaza kojim je putevima bolje, a ne samo lakše ići. Vaši komentari bude u meni inspiraciju da nastavim baš ovim putem koji mi se čini da je u ovom trenutku pravi.


*tekst objavljen u SRETNA ŽENA MAGAZIN,
http://www.sretnazena.com/2018/01/prestanite-da-se-zalite.html

Knjigu MIRIS POZITIVNOG DUHA, možete naručiti slanjem poruke na:
mail: gordanamaksimovic4@gmail.com
u inbox na profilu: Gordana Maksimović

Ostavite komentar, jer Vaši komentari su moja beskrajna inspiracija....

Piše: Gordana Maksimović

Ja sam Gordana Maksimovic, po vokaciji sam dipl.defektolog, master logoped, motivaciski govornik i life caoch. Sve to zajedno,čini divan sklad kako u poslovnom, tako i u privatnom životu.Inače autor sam jednog jako praćenog bloga, kao i You Tube kanala "MIRIS POZITIVNOG DUHA i facebook-stranice, koji su jako motivirajući i inspirišu me da dalje radim,objavljujem i produbljujem svoja znanja,sa željom da sve to podelim sa vama .Nadam se da ćete u svemu što pišem prepoznati moju želju,da shvatite koliko je ovaj život vredan i koliko ga možete lepo živeti.Ja živim svoju bajku i uživam u njoj.Želim vama vašu bajku ali tu bajku kreirate vi sami.Želim vam,da vaša kreacije bude vaš izbor,da vaša životna priča i vaša realnost postane vaša bajka.Jer život zaista jeste bajka ...a mudra i pametna žena prvo radi na sebi da bi i ona i svi oko nje lepo živeli i uživali.   

Нема коментара:

Постави коментар