Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

понедељак, 30. децембар 2019.

ZAHVALNOST ZA GODINU KOJA ODLAZI





Neka ova moja zahvalnost za godinu koja odlazi, 
bude način da vas sve zajedno pozdravim i  poželim, da nam 2020. godina bude još uspešnija.


ZAHVALNOST ZA GODINU KOJA ODLAZI

   Dragi moji čitaoci, inspiraciju za pisanje nalazim u vama, vašim željama, u vašim komentarima, u svojoj porodici, kod rođaka i bliskih prijatelja u svemu što me okružuje i tek sada sam svesna tolike inspiracije koja je svuda oko mene i koja je,mogu vam reći,neiscrpna. Zahvalna sam vam na tome, zahvalna sam na svakoj ideji koja se javi, na mojoj spremnosti i da o tome pišem.
   Zahvalna sam na predhodnoj godini koja je cela bila inspirativna za mene. Zahvalna sam na svemu onom što mi je bilo dobro i na onome što i nije bilo dobro, jer sam nešto iz toga naučila. Zahvalna sam prijateljima koji su bili uz mene kada je bilo lepo i kada je bilo manje lepo, a isto tako i onima koji mi nisu prijatelji, ali i oni u jednom trenutku su bili veoma dobri učitelji. Oni su mi pomogli da rastem, da se menjam i da danas uživam plodove svog rada na sebi i na svom pozitivnom duhu. Sve što danas živim je rezultat mojih prošlih izbora, sve što ću živeti je rezultat mojih sadašnjih izbora. Isto to i vama kažem, da je vaš izbor kakav ćete život živeti. Vi ste kreatori i to nikako nemojte da zaboravite.
   Kreirajte život vredan življenja. Budite zahvalni za sve, jer zahvalnost će vas podsetiti koliko ste u stvari bogati, vredni i uspešni. Upravo ta svesnost o onome što trenutno imate i zadovoljstvo zbog toga, doneće vam još dobroga u vaš život. Budite zahvalni na odlazećoj godini, prisetite se koliko vam je ona donela i ta zahvalnost će vam privući još dobroga u nastupajućoj godini.
   Zahvalimo ovoj godini čiji se poslednji dani polako razvlače kao da joj se ne žuri da ode. Ne žuri se ni nama da je tako brzo ispratimo. Prisećamo se lepih stvari, događaja koji su je obeležili. Bila je dobra godina, plodna, za nekog opet možda loša, tužna, ali ipak sve je to život. Ispratimo je dostojanstveno u sreći, radosti i miru i na taj način ako smo toga svesni pa još i zahvalni, prizvaćemo još dobrih godina u naš život.
   Želim vam u nastupajućoj godini pre svega mir, jer kada njega imate znaćete da prepoznate sve lepote ovog života. Jer ono čemu svi mislimo da težimo nije sreća , mi težimo miru, a u njemu je sreća.
  Pa neka vam Nova godina donese mit, a mir je kao pun dzak poklona. Vi pokušajte da polako uz zahvalnost, krčmite svoj prepuni novogodišnji paketić i delite ga sa drugima, jer sve što dajete od srca, vama se višestruko vraća.
  Još jedan pozdrav i velika zahvalnost na godini koja polako, ali sigurno krcka svoje poslednje dane. Nije tužna kada vidi iza sebe sve nas koji je sa zahvalnošću ispraćaju i spremaju se da je u sreći, radosti i veselju dočekaju kao novu, svežu i neiscrpnu i pre svega obećavajuću godinu. Jer ako ne bismo imali vere u Novu godinu, mi onda i ne bili ljudi sa pozitivnim stavom u životu i u našem domu se ne bi širio miris pozitivnog duha. Bez tog mirisa ni doček Nove, bio bi kao da ste na zabavu krenuli bez kapi vašeg omiljenog parfema. Može i bez toga, ali ipak nije to to. Lepo je kad prođete i ostavite trag iza sebe, kao što je lepo i da se iza vas oseti miris pozitivnog duha, jer takav miris opija,budi i otvara oči.
  Lično zahvalna sam na ovoj godini, jer punooo, lepih stvari je donela u moj život, svi moji zapisani ciljevi su ostvareni, zdrava sam, vitalna, ostvarena na svakom polju... ali uvek sebi postavim pitanje... Kako može bolje od ovoga?... I univerzum udružen sa mojim koracima, mi pokaže da može... i tako iz godinu u godinu, ja rastem, a samnom i ljudi oko mene i svi oni koji žele nešto više u svom životu ... i dokazuju da uvek može bolje... i tako rastemo svakim danom, živimo i uživamo u životu.

Život nam je dat, a na nama je šta ćemo od njega napraviti?!


  Zato, zapišimo šta je to što želimo u Novoj 2020 godini, i polako korak po korak, možemo i zajedno kroz novootvoreni Centar za lični razvoj-Miris pozitivnog duha, (koji je bio moj zapisan cilj u prošloj godini), da koračamo u susret jednom još boljem i srećnijem životu.

Srećna Vam Nova 2020.godina 
🎄🎁
U to ime živeli
Gordana Maksimović,life coach
Autor knjige Miris pozitivnog duha
https://gordanamaksimovic.blogspot.com/2018/11/priblizavaju-se-praznici.html



 Uz knjigu, sledi i novogodišnje darivanje... Osim što knjigu, autorka pakuje sa puno stila i ukusa, autorka je spremila i puno malih poklončića kreiranih sa puno ljubavi. Ono što možete da očekujete uz naručenu knjigu su: bukmarkeri, čarobno perce, narukvica sa srebrnim priveskom... dobijate još i ogrlicu sa srebrnim priveskom ili minđuše...i još po nešto, što će vas sigurno obradovati, ali isto tako i podsećati na važnost pozitivnog razmišljanja i na dobrobit koju dobijate na taj način ... pa može li bolje od ovoga?
Gordana Maksimović, autor knjige Miris pozitivnog duha i kreator predivnog novogodišnjeg poklona za vas i vama dragim ljudima.


Pišite mi i naručite svoj primerak:

CENA: 1500.din + poklon za Vas od mene .... i još po nešto... sve to upakovano na orginalan način, naravno, umalo da zaboravim i moja posveta Vama!
(Šaljem Vam postekspresom!)
Više o autoru:
https://gordanamaksimovic.blogspot.com/2018/11/ko-sam-zapravo-ja.html
Facebook:Gordana Maksimović
https://www.facebook.com/gordana.maksimovic.165
Kako knjigu pakujem, možete videti:
https://photos.app.goo.gl/jcGAA1ugHNqyTtrw6
Nakit koji kreiram sa puno ljubavi:
https://photos.app.goo.gl/uZ5Bu6XZ1YxMAWM79

Knjigu možete naručiti:
*slanjem poruke u inbox na fb-profilu Gordana Maksimović
*slanjem poruke na mail: gordanamaksimovic4@gmail.com


Srećna Nova 2020. godina !

Нема коментара:

Постави коментар