Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

уторак, 28. мај 2019.

KNJIGA- MIRIS POZITIVNOG DUHA

 






Autor o knjizi:


Kada krenete na put promene, kada donesete odluke, važne, životne, onda je potrebno naoružati se pozitivnom energijom, koja vam daje snagu, moć da hrabro koračate napred, da vas strah od neuspeha ne saplete na tom putu, da vas tuđi strahovi ne pokolebaju, da vas teškoće, koje su normalan pratilac svakog uspeha, ne razočaraju i da ostanete uspravni, ponosni i puni vere da je taj put vaš i da je on vaša najbolja odluka do tada.

Shvatila sam i sama da mi je potrebna dodatna snaga, zapravo ne samo meni već celoj mojoj porodici na našem životnom putu. U životu nije uvek sve lako, brojni su izazovi i iskušenja. Treba se nositi sa njima i posle svega izaći uzdignute glave, jači i bolji. Tu snagu sam dobijala svakoga dana radeći na sebi i svom duhovnom rastu, pišući svoj životni priručnik, koji je ulivao energiju meni i ljudima oko mene, sa željom da i vi pronađete u njemu snage za svoje odluke i za dalje korake u svom životu.

Kada god sam imala nedoumica, straha, sreće, talas ljubavi, nežnosti, lepote, uspeha, neuspeha, čežnje, brige... i još mnogo toga, pisala sam i svoje misli prenosila na papir i čitala, čitala po sto puta istu stvar dok me miris pozitivnog duha kojim obiluju moji tekstovi nije opio, umirio, osnažio da sa još većom energijom i optimizmom guram napred i verujem da činim prave stvari. Kao što jednom rekoh, pametna i mudra žena prvo radi na sebi, da bi i svi oko nje lepše živeli i uživali.

Budite strpljivi i otvoreni dok budete čitali ovaj moj životni priručnik, koji će vas podsećati na ono što već znate, ali ste zaboravili da živite. Znati nije dovoljno, treba to što znate i da živite i ato je  mudrost,Mnogi mnogo znaju, ali to što znaju ne žive.  Upravo sam vam pisala ono što svedočim svakim danom svog života. Tu ćete naći od svega pomalo, podsetiću vas i na sreću, na prijateljstvo, na ljubav, na decu, na roditelje, na uspeh, neuspeh, na komfor, na davanje, opraštanje, prihvatanje, na zahvalnost... i sve što mi je padalo na pamet, što mi je služilo i što će, verujem, služiti i vama.


Verujem da ukoliko nešto jako želimo, sigurno pronalazimo i put i način da dođemo do toga. Verujem da je za uspeh potreban onaj prepoznatljivi miris pozitivnog duha koji se širi poput najprivlačnijeg parfema. Verujem da se može mnogo toga, da su potrebni koraci i čvrsta vera, kako u sebe tako i u uspeh koji pripada svakome ko je spreman da ide ka njemu...





Miris pozitivnog duha
       je na dohvat vaših ruka!

Postanite neko ko živi i širi Miris pozitivnog duha, 
da Vas po njemu poznaju, prepoznaju i požele isti!

NARUČITE SVOJ PRIMERAK
još danas !

  Svečano objavljujem da je moja knjigaMiris pozitivnog duhaspremna za svoje  putovanje. Nekada je ona bila san u mojoj glavi, a danas je ona moj ponos na javi. Kao što sam je sa puno ljubavi pisala, sada je sa puno ljubavi, sa srećnim i radosnim mislima, ispraćam na njeno prvo putovanje.

   Želim joj srećan i dobar put, želim joj nežne ruke i toplo srce koje će je prigrliti sa puno ljubavi, prihvatiti, pročitati, naći joj mesto kako u svom srcu, tako i svom domu... da uvek bude na dohvat ruke i po potrebi, kada god da zatreba, kada ne ide po planu i kada ne znate kako i kuda dalje. Neka vam bude prijatelj, podrška, snaga, vera, nada, da se mnogo toga može, kada se donesu odluke, kada se naprave koraci krene ka svojim snovima. Na tom putu neka vas prati  miris pozitivnog duha, jer takvo putovanje postaje i lepše i lakše. 

   Ako vam moj  životni podsetnik donese makar i jednu ideju i inspiriše vas na neku promenu, akciju, onda će se vaše vreme koje budete utrošili u čitanje ove knjige isplatiti. Svako novo viđenje stvari, može promeniti i usmeriti vaše misli, a samom promenom misli, menja se i život.

                                                           autor  Gordana Maksimović


Knjigu - Miris pozitivnog duha - možete naručiti i kupiti:



*putem mail: gordanamaksimovic4@gmail.com

*porukom: na profilu Gordana Maksimović

*porukom, na telefon:  064 44 901 08

*moguće je i lično preuzimanje po dogovoru

* Knjigu iz inostranstva možete naručiti,  uplatom preko Western Uniona, a ja Vam šaljem postexpresom. 



Pišite mi i naručite svoj primerak:

CENA: 1000.din + mali poklončići iznenađenja koje autorka kreira   sa puno ljubavi, za sve svoje čiataoce .... i  sve to upakovano na orginalan način i sa stilom ), naravno, umalo da zaboravim i moja posveta Vama!

(Šaljem Vam postekspresom!)
Očekujte neočekivano 🧡

Mnogi pristigli komentari glase:"Gordana, vi mi niste poslali samo knjigu, vi ste mi poslali ljubav."
 i  još puno komentara koji miluju moju dušu.

Zahvalna 🧡


Нема коментара:

Постави коментар