Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

субота, 17. новембар 2018.

~ Birajte svoje misli pažljivo jer vaše misli kreiraju vašu realnost!




 Svi mi u životu imamo pravo na naše odluke, naše odluke su naši izbori, a naši izbori su naša odgovornost. To je tako i dok to ne prihvatimo kao svoju istinu, mi nećemo u životu ništa promeniti, živećemo utabanim, poznatim stazama. Da li smo tim i takvim životom zadovoljni, to je sada pitanje... možda se to nikada niste do sada ni zapitali nego živite po ustaljenim pravilima, jer to mora tako, to treba tako, tako se od vas očekuje... 


  Moram vam reći da to i nije baš tako i da mnogo toga zavisi od vas samih, vašeg načina razmišljanja i naravno od preduzetih koraka. Sve dok radite, svakoga dana isto, možete očekivati samo iste rezultate. Ako vam je dobro to je u redu, ali ne zaboravite da uvek može bolje, ako želite nešto pak drugačije, vreme je da se zapitate šta je to što valja u životu promeniti,  šta vam je činiti, odakle krenuti, ka čemu usmeriti pogled, misli, energiju....

  Birajte svoje misli, birajte šta ćete da gledate, slušate, radite, mislite... sve su to vaši izbori, i vaše odluke! Birajte da birate sve u životu, a ne da morate, jer uspeh je lepši i lakši i slađi, kada birate, negoli kada morate. 

Ja biram, da biram... kako ću živeti, šta ću raditi, koga ću voleti.

  Često imamo običaj da kažemo, ja moram da smršam, ja moram da idem na posao, ja moram da se vidim sa prijateljima, ja moranm da učim, ja moram da izgledam lepo... i tako dalje. Nemojte na taj način prilaziti stvarima koje svakako ćete uraditi, već napravite svoj plan i to tako što ćete reći ja danas biram da uradim to, to i to... jer potpuno je drugačiji osećaj kada birate nego kada morate. 

 Pa to bi izgledalo ovako: ja biram da lepo izgledam, ja biram da idem na fitnes, ja biram danas susret sa drugaricom, ja biram da se zdravo hranim, ja biram da pomognem majci, ja biram da idem baš danas u nabavku, ali isto tako biram da neke stvari neću danas učiniti, jer nisam raspoložena za to... 

  Biram da radim to i to jer će mi biranje, a ne moranje, doneti dobre osećaje, a kada se ja dobro osećam, meni tada ništa nije teško. Ja to tako... a vi, šta vi danas birate?

* tekst objavljen u Sretna žena magazin, novembar 2018
Piše: Gordana Maksimović


Gordana je autor knjige Miris pozitivnog duha, knjige o kojoj se već toliko priča
Više o knjizi i kako do knjige, možete pogledati u linku ispod:

https://gordanamaksimovic.blogspot.com/2018/06/miris-pozitivnog-duha.html







Ja sam Gordana Maksimovic. Po vokaciji sam dipl. defektolog, master logoped, motivacijski govornik i life coach. Sve to zajedno čini divan sklad kako u poslovnom, tako i u privatnom životu. Autorica sam jednog jako praćenog bloga(https://gordanamaksimovic.blogspot.com/) kao i You Tube kanala i istoimene knjige "MIRIS POZITIVNOG DUHA kao i i f.stranice (Gordana Maksimović- autor knjige Miris pozitivnog duha,)i f.sranice (Gordana Maksimović - life coach i trener za lični razvoj) , sve to što radim je jako motivirajuće i inspiriše me da dalje radim, objavljujem i produbljujem svoja znanja, sa željom da sve to podelim sa vama. Nadam se da ćete u svemu što pišem prepoznati moju želju, da shvatite koliko je ovaj život vredan i koliko ga možete lepo živeti. Ja živim svoju bajku i uživam u njoj. Želim vama vašu bajku, ali tu bajku kreirate vi sami. Želim vam da vaša kreacija bude vaš izbor, da vaša životna priča i vaša realnost postane vaša bajka. Jer život zaista jeste bajka, a mudra i pametna žena prvo radi na sebi da bi i ona i svi oko nje lepo živeli i uživali.   






Нема коментара:

Постави коментар