Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

субота, 1. септембар 2018.

~Nemojte čekati da se nešto desi: Budite srećni odmah!~



 MIRIS POZITIVNOG DUHA


Nemojte čekati da se nešto desi: Budite srećni odmah!




Sreća... Gde je ta sreća, zašto me uvek zaobilazi, šta ja, to treba da uradim, da bi sreća zakucala i na moja vrata? Sigurna sam da mnogi od vas ta pitanja često postavite sebi. A moj kratak odgovor bio bio: Budite srećni, sada, odmah, od ovog trena. Možda ste iznenađeni ovakvim odgovorom, jer u njemu nema za vas logike. Kako da budem srećan, kada nemam razloga za sreću, sigurno bi bio vaš odgovor. Ima, ima... budite uvereni u to da uvek ima razloga za sreću, ali ste vi sebe uverili drugačije, i što je najgore vi ste u to i poverovali.

"Sreću određuje stanje našeg duha, a ne događaji."  

    A ja opet, moram da vas demantujem i da kažem sa osmehom na licu, jer sam srećna zbod vas, jer sam sigurna da imate mnogo razloga za sreću, samo možda u ovom  trenutku toga samo niste svesni. Ono u čemu vam ja mogu sada pomoći, jeste samo da zajedno osvestimo vašu sreću. Pa ću vas samo upitati... da li ste se jutros probudili... vauuu... pa to je sreća, da li ste ustali na obe noge... da li ste nekome poželili dobro jutro, da li ste imali sa kime da popijete kafu... i tako redom, mislim i sigurna sam da bismo mogli dosta toga da nabrojimo, na čemu bi vi danas trebali da budete zahvani. 

Kroz zahvalnost upoznajete se korak po korak sa svojom srećom.

    Ukoliko ste do sada mislili da imate malo u životu, na ovaj način probudićete svest o onome što imate i to može puno da doprinese buđenju vaše sreće. I kada postanete svesni i zahvalni za ono što imate, vi ćete se odmah osećati bolje, a kada ste vi dobro, vi tako i zračite i privlačite u svoj život, sve ono što se nalazi na vibraciji dobroga. Vi zapravo vibrirate imanjem i samo dobijate još. Znate onu:" Ko ima, daće mu se"... Sigurno imate primer za to, kako u vašem životu, tako i primer u svom okruženju, nekoga ko stalno kuka i žali se na težak život, nemaštinu, i govori o nemanju i tako i živi, kao i nekoga ko lepo živi, blagosilja sve što ima, i vi kod njega vidite obilje



         Vaša je odlukla da li ćete biti srećni?

JA SAM ODLUČILA, 
SVOJOJ SREĆI SAM REKLA
 DA !

JA SAM SREĆNA!





Zato vam predlažem, da od danas menjate svoju priču i praktikujte metodu nabrajanja na čemu možete biti zahvalni u svom životu... ne morate nabrojati danas sve, kratak je dan, ali barem započnite sa par stvari, još bolje zapišite i eto vam za sedam, mesec, godinu dana, tone zahvalnosti... Na taj način ćete osvestiti na čemu ste zahvalni, šta to sve vi imate i koliko ste vi zapravo I sada srećni... Tako vi podižete svoju vibraciju... na neke više frekfence, kada će vam prisizati još dobrih stvari... i vi ćete tako polako, već živeti život kakav ste nekada želeli. Kakav život?

 Dobar život,  život o kome ste nekada samo sanjali. Pa kada bih vam sada rekla da je zahvalnost tehnika koja donosi čuda, da li biste mi poverovali?

Kako želite, vaše su odluke,vaš život, ali moram da vam kažem iz ličnog iskustva i iskustva meni dragih ljudi, zahvalnost, donosi još mnogo razloga za zahvalnost ... jer "zahvalnost je merilo sreće, koliko ste zahvalni toliko ste srećni"... pa šta sada kažete? 
 Bar pokušajte, možda vam se svidi da i vi budete srećni, tek onako, bez nekog posebnog, velikog događaja, samo budite, a razloga imate mali milion oko vas, samo toga možda samo niste svesni. 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*tekst objavljen u Sretna Žena Magazin, 1.09 2018.
http://www.sretnazena.com/2018/09/nemojte-cekati-da-se-nesto-desi-budite.html

*autor teksta i knjige Miris pozitivnog duha -Gordana Maksimović


Knjigu - Miris pozitivnog duha - možete naručiti i kupiti:

*putem mail: gordanamaksimovic4@gmail.com
*porukom: na profilu Gordana Maksimović
*porukom: na telefon:  064 44 901 08
*ako ste iz Kraljeva, knjiga vas čeka u knjižari Prozor, Cara Dušana, 53
*moguće je i lično preuzimanje po dogovoru
* Knjigu iz inostranstva možete naručiti,uplatom preko Western Uniona, a ja Vam šaljem postexpresom. 





Pišite mi i naručite svoj primerak:
CENA: 1000.din + poklon za Vas od mene ....(narukvica sa srebrnim priveskom anđela ili  deteline ili krila andjela ili srce..... + cvetni bookmarker + bookmarker anđela + čarobno perce i još po nešto... sve to upakovano na orginalan način ), naravno, umalo da zaboravim i moja posveta Vama!

... i to nije sve!
Ima još iznenađenja...
... da, u oktobru,  pojačano darivanje, svako ko naruči knjigu dobija još, pored poklončića navedenih gore, ogrlicu i minđuše, a ko naruči četiri knjige, jednu dobija na poklon i sve one sa sobom nose obećane poklončiće i svaka spakovana sa stilom i ukusom, naravno i sa puno ljubavi .


*Kako sve to izgleda pogledajte na linku:
https://photos.app.goo.gl/jcGAA1ugHNqyTtrw6

*Više o autorki knjige pogledajte na linku:
https://www.facebook.com/gordana.maksimovic.165

*Više o nakitu koji putuje sa knjigom na linku:
https://photos.app.goo.gl/uZ5Bu6XZ1YxMAWM79



Ja sam Gordana Maksimovic, po vokaciji sam dipl.defektolog, master logoped, motivaciski govornik i life caoch. Sve to zajedno,čini divan sklad kako u poslovnom, tako i u privatnom životu.Inače autor sam jednog jako praćenog bloga, kao i You Tube kanala "MIRIS POZITIVNOG DUHA i facebook-stranice, koji su jako motivirajući i inspirišu me da dalje radim,objavljujem i produbljujem svoja znanja,sa željom da sve to podelim sa vama .Nadam se da ćete u svemu što pišem prepoznati moju želju,da shvatite koliko je ovaj život vredan i koliko ga možete lepo živeti.Ja živim svoju bajku i uživam u njoj.Želim vama vašu bajku ali tu bajku kreirate vi sami.Želim vam,da vaša kreacije bude vaš izbor,da vaša životna priča i vaša realnost postane vaša bajka.Jer život zaista jeste bajka ...a mudra i pametna žena prvo radi na sebi da bi i ona i svi oko nje lepo živeli i uživali.   


Нема коментара:

Постави коментар