Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

уторак, 29. мај 2018.

~Kako sam svesno kreirala promociju moje prve knjige ~

Kako sam svesno kreirala promociju moje prve knjige Miris pozitivnog duha?



Odavno sam svesna da smo svi mi kreatori svoje realnosti. Ono što ste radili juče, živite danas, ono što radite sada, kreira vaš dan sutra. Tako je to, samo većina ljudi toga nije svesna.
Odavno to znam, znam da sam odgovorna za dan koji je ispred mene, znam da ga ja kreiram kakav će biti i da za sve što ne krene po planu, moja je odgovornost. A i ono što nije, neću svoj dan kvariti tuđim delima, komentarima, postupcima, već ću sve to ostaviti njima. Pitate se kako? Lepo, neću im dati na to odgovor, jer znam da to nije do mene i od mene, već da je to do njih i da su to njihove muke i borbe. Moraju se sa time izboriti, a ako ne znaju kako, moraju da pitaju, a ako ne pitaju, ostaju u svom začaranom krugu.


No, sada to i nije tako važno, htela sam o nečemu drugom, za mene veoma lepom da pišem. Imala sam čast i zadovoljstvo da pred prepunom bibliotekom održim promociju moje prve knjige “Miris pozitivnog duha”. Moram vam reći da je promocija ispunila sva moja očekivanja, i više toga. Zahvalna sam svima koji su tog dana došli, odvojili svoje dragoceno vreme, a znamo da je vreme najveća vrednost koju imamo. Nadam se i sada sam već i sigurna da je moja draga publika svoje vreme kvalitetno utrošila i da su sa moje promocije svi otišli i srećniji, zadovoljnij i mnogo pozitivniji nego kada su dolazili… Kako reče jedan moj kolega, “Gledao sam ljude, na njihovim licima bio je jedan poseban izraz, reklo bi se zadovoljstva, mira, blagosti…”,  što je i bio moj cilj – da svi odu umireni, ohrabreni da se mnogo u životu može, ali da se mora napustiti zona komfora, zona poznatog i već pomalo dosadnog i iskoračiti van nje… Verujte, tamo je život.
Pa eto, i sam dolazak na moju promociju bio je taj iskorak… Verujem da mnogi koji su pozvani i koji su možda i želeli da dođu, a nisu, to uradili samo da ne bi napustili  zonu komfora, svoj stan, svoju već uleglu fotelju ispred televizora, napuštanje… svega onoga što je poznato i ušuškano i sigurno… ali, zapamtite to nije život, to je samo životarenje. Sigurna sam da i mesto održavanja promocije, Narodna biblioteka, za nekoga je bio izazov, jer u nju nije ušao možda nikada, pa gde će sad? Sigurna sam da bi taj iskorak i dizanje iz ulegle fotelje bio i ulazak u nešto nepoznato što bi u ovom slučaju moglo samo da koristi i da prija.
No, ni to nije ono što sam vam htela reći. Zapravo svi mi u životu imamo izbore, kako ćemo živeti, sa kime ćemo živeti, šta ćemo raditi… ali to ponekad nismo svesni ili bar ne želimo to biti. Lakše je tako, nego prihvatiti odgovornost za sve to, uzeti svoj život u ruke i menjati sve ono što mislimo da može bolje, da može više i da može drugačije, ali to je i druga i duga priča. Za to nisu svi spremni… možda nekada DA, ali za sada ostavimo tako kako je. Za sve je potrebno vreme, želja i naravno koraci… onda to nekako sve krene, a dotle pričaću o nečemu drugom.
Zapravo, o mom ličnom doživljaju moje promocije. Zašto je to za vas važno možda se pitate?  Pa, želela sam da vam kroz moje iskustvo, približim značaj i korist od vizualizacije, odnosno važnost kreiranje svog jutra, dana, nedelje… kreiranja svoje budućnosti. Dok sam se pripremala za promociju, puno sam razmišljala o svemu, o svim tehničkim stvarima koje prate ovako jedan poseban trenutak za svakog autora, da se nešto ne zaboravi, da se neko ne izostavi, da se pripreme pozivnice, posteri, rolap, da se pozovu gosti… i o svemu ostalom što bi dalo ovoj promociji posebnu prepoznatljivost autora… Treba joj dati dušu – da kada gosti uđu u prostor gde se održava promocija već osete miris pozitivnog duha… i pred očima im se pojavi lik autora, jer sve treba da  podseća na nju – mene. Tako je i bilo, bar tako moji gosti kažu… Osetila sa moja energija i sve je odisalo mirisom pozitivnog duha.
Kakav je bio moj osećaj?

Da li sam imala strah, tremu…? Verujte da, ne. Iako je to moja prva promocija, veliki broj ljudi i poznatih i nepoznatih je poželeo da se nađe baš tu, pored mene, možda samo zato što me vole, možda zato što žele da čuju šta to ja imam da im kažem, možda zato što je bio red da dođu, možda zato što su čuli za mene, možda zato što tako treba, možda zato da nađu neki propust… Mnogi su razlozi, i ja u to ne ulazim, ja sam se radovala svakom ponaosob i verovaću da su svi došli jer su poželeli miris pozitivnog duha i u svojim životima. Zašto nije bilo treme, pa čak ni one uzbuđenosti koja prati svaki događaj gde dolazi veliki broj ljudi i sama sam se pitala –  kako sam toliko mogla biti smirena, staložena, opuštena, kao da se sve to događa nekome drugom… I sama sam o tome razmišljala nekoliko dana posle promocije… Pa,  kako je moguće da je izostao onaj grč u stomaku, vlažni dlanovi, drhtav glas dok se obraćam mojoj publici?





Zašto? Evo zašto… Sve sam to unapred videla, sve vas kako sedite, i vas kako stojite, jer znala sam da će se tražiti stolica više. I ne samo stolica, već nekoliko desetina stolica i još više, znala sam da ćete doći, govorila je to meni moja intuicija, koja me je uvek hrabrila i gurala napred. Uvek sam joj zahvalna na tome… Znala sam da ćete slušati, da se muva neće čuti dok vam budem govorila i dok vam budem čitala to što sam vam pripremila. I tako je bilo…
Znala sam da će vam se sve to zajedno dopasti, i moji dragi gosti i zvuk gitare i odabir pesama koje bude i raznežuju… i divan glas moje gošće koja je čitala odlomke po svom izboru… Sve sam to znala, jer sam to videla, čula i osetila u svojim mislima… i sve mi je to bilo toliko poznato, a kada vam je nešto poznato, već viđeno, tada više nema treme, sada ste već sa iskustvom… tada već sve znate. Eto to je objašnjenje i meni i vama odakle toliko moja opuštenost, smirenost, stabilnost, kao da sam promocije držala bar stotinu puta, a ova je bila prva.
Kako biste kreirali svoju realnost, onako kaku želite, i vi morate da verujete u sebe. Da nisam verovala u sebe, ne bih bila danas gde jesam, ne bih u rukama držala moju prvu knjigu, moj uspeh i ponos, ne bih imala priliku da stojim ponosno pred svima vama i govorim sve ono što je u životu davalo snagu meni, a sada nesebično želim da sve to podelim sa svima vama. Ako je meni pomoglo, nadam se da će i vama. Pri tome morate, kao što rekoh, imati veru u sebe… morate biti otvoreni da čujete ono što vam želim reći, jer ako nema vere, teško da sebe možete zamisliti tamo gde vaše srce želi da budete.
Razmislite dobro, vidite sebe tamo gde želite da budete, osetite miris tog prostora, sve zvuke koji mogu tamo da se čuju, zamislite sve te ljude koji užurbano prolaze pored vas, mimo vas, zamislite da radite to što želite, da uživate u tome, osetite tu emociju zadovoljstva i ispunjenosti koja se javlja kada se živi svoj san… uživite se i uživajte… Dižite svoju vibraciju, jer posle nje budi se i Zakon privlačenja i u vaš život počinju da dolaze sve one vama već poznate stvari, one koje ste možda do juče samo zamišljali… Tako se dolazi do manifestacija, tako se i stvara osećaj već poznatog, doživljenog iskustava… Tako se vaš san pretvara u javu, a vi to doživljavate kao nešto potpuno normalno, kao nešto što potpuno sa pravom vama i pripada.
Zato vam se možda ponekad čini da neki ljudi dolaze do nečega potpuno lako, a nije to baš sve to tako. Zapravo, za razliku od drugih, ti ljudi znaju šta žele, a to je veoma važno. Oni tada ne tumaraju, oni znaju gde su krenuli i šta im je cilj. A kada se napravi prvi korak, kada se osnaži um i telo, nema tu koraka koji ne mogu da se naprave, nema prepreka koje se ne mogu preći, jer takvi ljudi su već videli sebe na vrhu… i normalno je za njih da će pre ili kasnije na njemu i biti. Tako vam je to, i nikako drugačije ne biva, tako sam i ja sebe videla još odavno, kako sedim ispred vas i prenosim vam miris pozitivnog duha… a vi uživate, opijeni me gledate i pitate se da li je sve to čarolija ili stvarnost?
Tekst: Gordana Maksimović
*tekst objavljen u Antistres vodiču, 25.05 2018.god
http://antistresvodic.rs/kako-sam-svesno-kreirala-promociju-moje-prve-knjige/2/


Autor teksta i autor knjige:

*Miris pozitivnog duha*

Gordana Maksimović,


Pišite mi i naručite i Vi svoj primerak:

CENA: 1000.din + poklon za Vas od mene ....(narukvica sa srebrnim priveskom anđela, deteline, krila andjela, srce.....+ cvetni bookmarker i bookmarker anđela, čarobno perce i još po nešto... sve to upakovano na orginalan način ), naravno, umalo da zaboravim i moja posveta Vama!

(Šaljem Vam postekspresom!)


Knjigu - Miris pozitivnog duha - možete naručiti i kupiti:

*putem mail: gordanamaksimovic4@gmail.com
*porukom: na profilu Gordana Maksimović
*porukom, na telefon:  064 44 901 08
*ako ste iz Kraljeva, knjiga vas čeka u knjižari Prozor, Cara Dušana, 53
*moguće je i lično preuzimanje po dogovoru
* Knjigu iz inostranstva možete naručiti,  uplatom preko Western Uniona, a ja Vam šaljem postexpresom. 




Нема коментара:

Постави коментар