Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

понедељак, 29. мај 2017.

~ Želim biti posebna, želim biti slobodna ~


  Želim biti baš ono što jesam, jer samo tada mogu biti posebna, mogu biti autentična,mogu biti svoja, mogu se razlikovati od miliona drugih žena, jer niko, ama baš niko ne može biti kao ja. Šta znači posebna, šta znači jedinstvena, autentična? To znači slobodna!
 
   Slobodna, da kažem šta mislim, da pokažem koga volim, da pustim suzu kad ona hoće vani, da se smejem naglas, kada srce to hoće, da trčim kejom sa slušalicama i kačketom na glavi,da plešem na kiši, da pevušim u parku zajedno sa raspevanim pticama, da sednem na ljuljašku i da se ljuljam zajedno sa decom dok mi vetar mrsi kosu, da zagrlim čoveka koga volim i da ga sočno poljubim kada se rastajemo ispred ulaza gde radim, i da me baš bude briga šta drugi o tome misle, da pustim muziku u autu i pevam iz sveg glasa ili naglas izgovaram neki svoj novi inspirativni govor.

   Sloboda je kada mi nije važno šta vi mislite o meni, jer ne mislite vi o meni, vi mislite samo o sebi. I još nešto ne pričate vi o meni, vi samo pričate ono što vam smeta u sebi. Nisam vam ja bitna, niti treba, sve što bi vi videli u meni i to vam zasmetalo, verujte to morate menjati kod sebe.
   Svi smo mi posebni. I vi ste verujte, ali ste to zaboravili. Učili su nas da moramo biti ovakvi, onakvi, da moramo biti pristojni, nekada i ponizni, da ugađamo drugima, jer šta će drugi reći?
   Zar je zaista važno šta drugi misle o nama? Jer kao što rekoh, oni i ne misle, to samo mi mislimo da smo drugima bitni i važni. Oni misle o sebi. Zar drugi treba da nam kažu ko smo mi i koliko vredimo? Zašto smo to zaboravili? Moramo se podsetiti ko smo, što smo došli na ovu planetu, koja je naša misija...moramo zaboraviti očekivanja drugih ljudi, kao i našu potrebu da nas drugi vole, jer uvek će biti ljudi koji nas neće voleti.
  Oslobodite iz sebe tu svoju posebnost, jer verujte nema osobe na ovoj planeti koja je kao vi ili ja. Volite tu osobu, sve njene mane i vrline, jer ste to vi, to vas razlikuje od drugih i vi u svakom trenutku kao i ja možete reći "Ja sam posebna, i jedinstvena na ovoj planeti"
  Shvatite samo još jedno, kada osvestite tu svoju posebnost, osetićete svoju slobodu, svoj mir i sreću koja vam pripada. Kada sebe prihvatite baš onakvi kakvi jeste, neće vam biti važno šta drugi misle o vama, jer vi znate ko ste. Samo tada ste slobodni, a kada ste slobodni vi samo tada živite svoju posebnost, vi tada zračite i privlačite one ljude koji vas kao takve vole, podržavaju i žele. Svi ostali mogu vas voleti i ne voleti, ali to nema veze sa vama. To ima veze samo sa njima i to su njihove borbe i njihovi životi.

   Izađite iz kalupa, istaknite se iz mase, budite autetični, slavite svoju individualnost uvek i na svakom mestu. Budite spremni da kažete:"Ja sam Ja!"Još jednom budite ko jeste, budite orginal, jer samo orginal ima pravu vrednost .

*nastavak sledi u knjizi -MIRIS POZITIVNOG DUHA- autor Gordana Maksimović




Piše: Gordana Maksimović
Ja sam Gordana Maksimovic, po vokaciji sam dipl.defektolog, master logoped, motivaciski govornik i životni trener (life coach). Sve to zajedno, čini divan sklad kako u poslovnom, tako i u privatnom životu. Inače autor sam jednog jako praćenog bloga, kao i You Tube kanala "MIRIS POZITIVNOG DUHA i facebook-stranicekoji su jako motivirajući i inspirišu me da dalje radim, objavljujem i produbljujem svoja znanja, sa željom da sve to podelim sa vama. Nadam se da ćete u svemu što pišem prepoznati moju želju, da shvatite koliko je ovaj život vredan i koliko ga možete lepo živeti. Ja živim svoju bajku i uživam u njoj. Želim vama vašu bajku, ali tu bajku kreirate vi sami. Želim vam, da vaša kreacije bude vaš izbor, da vaša životna priča i vaša realnost postane vaša bajka. Jer život zaista jeste bajka ... a mudra i pametna žena, prvo radi na sebi, da bi i ona i svi oko nje lepo živeli i uživali. 

Нема коментара:

Постави коментар