Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

субота, 28. новембар 2015.

# NAĐITE BOLJU ZABAVU U ŽIVOTU

    Nekada sami niste svesni da stvari, ljudi i situacije sa kojima se susrećete svakoga dana ,nisu za vas dobre i ne čine vam ništa dobro.Svedoci ste svakodnevnih vesti,gde vas bombarduju strašnim informacijama iz zemlje i sveta.Kada nema dovoljno takvih vesti u zemlji,brže bolje ih pronađu u svetu i to vam serviraju kao kao da vam je to duševna hrana.Naravno da ima leka za to,isključite televizor,ne slušajte i ne gledajte loše vesti,jer vi tu ne možete nište da pomognete,šta se desilo desilo se i to je prošlost.Prošlost ne možete menjati i to je gotova stvar.
   Kada otvorite novine ista priča,strašne slike na naslovnim stranama,naslovi poput:"kada bi samo znali..,ili desila se strašna nesreća poginuo poznati...",samo vas malo izazovu,da otvorite novine ,da vidite nastavak priče ,da vam slučajno nešto ne promakne.Kao da se trude ,da vam dan započne ružnim stvarima i da vam spuste nivo pozitivnih vibracija ,da bi se uklopili u masu koja vas okružuje.Svedoci ste da u svom okruženju imate puno negativnih i zlovoljnih ljudi ,sa kojima možete pričati samo o ružnim stvarima,a ako bi slučajno započeli priču sa srećnim dešavanjima,ostali bi ste bez sagovornika.Sebično zar ne ?
   Savet koji vam dajem je iz ličnog iskustva.Ja sam jedno vreme,često otvarala naslove iza kojih se kriju strašne stvari,čitam crnu hroniku i tugujem sa porodicama poginulih i preživljavam njihov bol.
Muziku koju sam slušala uglavnom neke balade,tužnog kraja i često sam ih slušala sa suzama u očima.Umela sam da prepričavam šta sam čula,šta se strašno dogodilo,ali tako je  pomalo zahtevalo i okruženje i ljudi sa kojima sam bila.Teška se energija skuplja na taj način.
     Radom na sebi i svom ličnom razvoju shvatila sam da sam kreator vlastite realnosti i da sam ja odgovorna za to šta ću gledati.slušati,čitati i pričati.Okružila sam se ljudima ,stvarima i dešavanjima koja mi prijaju i od kojih mogu da rastem ,a ne da tonem.Družim se sa ljudima sličnim meni,koji prvo vole sebe,jer da ne vole sebe  ne bi mogli voleti druge.Gledam divne emisije kojih na you tube kanalu ima koliko god hoćete,čitam divne knjige koje se samo pojavljuju na mom putu rasta,i kojima ne mogu da odolim.Bavim se sportom,pomalo slikam,pišem blog,sniman video klipove,učim,družim se, uživam sa porodicom,putujem...šta više poželeti,zar to nije dobra zabava?
    Vi ste odgovorni za svoj život i vi ste ti koji birate kako ćete živeti ,sa kime ćete se družiti i kakvu će te priču pričati.Izaberite bolju zabavu,izaberite ono što vas raduje i čini srećnim.

Нема коментара:

Постави коментар