Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

среда, 28. октобар 2015.

 OVDE SAMO MALO O LJUBAVI

Jedan mali deo iz moje nove knjige koja je u pripremi...

   Napisaću samo malo o ljubavi,ne zato što ona nije toliko važna.Ne!To nikako!Zapravo ja mislim,verujem i znam da je ljubav osnov svega,pokretač i snaga.O njoj može da se piše mnogo,tako da ona zaslužuje novi priručnik i podsetnik koji  može nastati samo iz velike ljubavi.
   Neko sam ko jako veruje u ljubav.Verujem i da ona može da se desi.Verujem da i ako se "desi",ne može opstati dugo.Na njoj se treba raditi,u nju treba ulagati,treba je negovati i pre svega čuvati.
Ljubav se ne pordazumeva,ljubav se uči i ona traži puno pažnje i velike posvećenosti.
   Ljubavi moramo imati prvo za sebe.Ako imamo ljubav za sebe,daće nam se još.Jer ljubav privlači ljubav.Ljubav moramo znati i podeliti sa partnerom,decom,roditeljima,prijateljima.....Što je više delimo,više je imamo.Jer tajna je naučiti dati ljubav i potom biti spreman i otvoren za ljubav koja nam pripada.
   Veujem u ljubav,jer živim ljubav.Ne prihvatam je zdravo za gotovo,već cenim i poštujem svaki njen izraz.Prepoznajem ljubav i takva ljubav mi daje inspiraciju za nove korake u životu.Jer kao što rekoh ljubav je pokretač,ljubav je snga,ljubav je moć.
    Osećam se voljeno,jer znam da volim.Osećam se uzvišeno,blagoslovljeno,kada meni moj partner posle šesnaest godina braka kaže:"Znaš,ja te nekako svakim danom volim sve više."Šta reći,nego presaviti papir,uzeti perušku i zapisati priručnik i podsetnik o ljubavi.O ljubavi koju ako znate da date,uvek vam se višestruko vraća.O ljubavi koja je ispunjena mirisom pozitivnog duha.O ljubavi koja inspiriše....




Нема коментара:

Постави коментар